Reklama
Rozwiń
Reklama

Bloomberg: Apple planuje uruchomienie nowej, płatnej usługi premium

Apple planuje zintegrować niedawno nabytą aplikację Texture z Apple News i uruchomić opartą na nich własną subskrypcję treści premium - twierdzą osoby zbliżone do tego przedsięwzięcia, do których dotarł Bloomberg. Ten ruch ma być kolejnym krokiem producenta iPhone'a w stronę wygenerowania większych przychodów z treści i usług online.

Aktualizacja: 18.04.2018 09:44 Publikacja: 18.04.2018 07:00

Bloomberg: Apple planuje uruchomienie nowej, płatnej usługi premium

Foto: Bloomberg

Firma z Cupertino przejęła w ubiegłym miesiącu aplikację i usługę Texture, zwaną "Netflixem dla czasopism". Pozwala ona subskrybować ponad 200 czasopism jednocześnie za stałą opłatę w wysokości 9,99 dol. miesięcznie.

Jak twierdzą źródła Bloomberga wkrótce po przejęciu Apple miało zwolnić około 20 spośród 100 pracowników Texture. Pozostali zostali wcieleni do zespołu Apple News, który ma budować właśnie nową usługę premium. Oczekuje się, że Apple News w nowej wersji, z ofertą subskrypcji będzie dostępna na rynku w przyszłym roku. Część przychodów z subskrypcji trafi do wydawców czasopism, które będą częścią programu - twierdzą rozmówcy Bloomberga, którzy prosili o anonimowość. Apple odmówiło komentarza w tej sprawie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama