Aktualizacja: 25.04.2018 18:36 Publikacja: 24.04.2018 13:24
Foto: Bloomberg
Większość usuniętych materiałów (ponad 6,6 mln) zostało wyłowionych przez algorytm, który sprawdza zawartość filmów. 1,1 mln zostało zakwestionowanych przez moderatorów, a ponad 400 tys. zostało zgłoszonych przez samych użytkowników. 3/4 filmów zostało usuniętych zanim ktokolwiek zdążył je na YouTube obejrzeć.
Ciekawe są też inne statystyki przytaczane przez Fast Company. 30 proc. usuniętych filmów zawierało treści dotyczące seksu, 26,4 proc. uznano za spam lub materiały wprowadzające w błąd, 15,6 proc. za propagujące nienawiść, a 13,5 proc. za zawierające przemoc.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas