Miliony na wizerunek
Największe polskie miasta wydadzą w tym roku na promocję 115 mln zł. Powoli kończą się czasy półamatorskich kampanii. Coraz bardziej liczy się strategia i...
Nadawcy zaniepokojeni planami UKE
Przyszłość drugiego multipleksu kością niezgody. Realizacja strategii cyfryzacji telewizji naziemnej będzie przewodnim tematem dzisiejszych rozmów nadawców...
Jakubas wycofuje się z mediów
Jeden z najbogatszych polaków chce się pozbyć małych spółek. Na sprzedaż pójdą między innymi firmy wydające „Kurier Lubelski” i miesięcznik „Sukces”
Nowe otwarcie
- Tak łatwo się nie poddaję – powiedział Jakubas w jednym z wywiadów. Czyżby teraz stwierdził, że nadszedł czas na wycofanie się?
Porażka globalnych portali
Witryny AOL i MSN nie podbiły polskiego rynku. Po kilku miesiącach od startu mają znikomą liczbę użytkowników. Dla amerykańskich potentatów polski rynek ok...