Silver Screen zmieni nazwę
Multikino zakończy fuzję z Silver Screen w listopadzie. Docelowo obie sieci mają działać pod szyldem Multikina należącego do grupy ITI
Komputerowa martwa strefa
Na 2,5 tys. polskich gmin tylko pięć złożyło wnioski o dofinansowanie zakupów komputerów dla najuboższych. Część nic o dotacjach nie wie, część zwleka, ale...
Pekin mniej popularny niż Ateny
Pekin ściągnął przed telewizory prawie o połowę mniejszą widownię niż igrzyska w Atenach i dał TVP dużo niższe wpływy z reklam. Wszystko przez różnicę czasu
Kurczy się sprzedaż tygodników opinii
Sytuacja Tygodników Opinii jest coraz gorsza. Ich wyniki po pierwszym półroczu nie są najlepsze. Coraz większym problemem staje się dla nich konkurencja z...
Rosną wpływy z reklamy wideo w sieci
505 mln dol. zapłacą w tym roku amerykańskie firmy za reklamy w internetowych materiałach wideo – przewiduje serwis eMarketer. Zdaniem firmy wydatki na tak...