Public relations na zakręcie
Gospodarcze spowolnienie, które już przekłada się na spadek wydatków na reklamę, osłabi także polski rynek public relations - uważa agencja Liberty Group
Cyfrowa telewizja za 400 mln zł
Cztery firmy są zainteresowane obsługą techniczną cyfrowej telewizji – dowiedziała się „Rz”. Koszt infrastrukturalny projektu może sięgnąć 400 mln zł
Wyborcza podrożeje
Koncern mediowy Agora chce od piątku podnieść cenę Gazety Wyborczej z 1,8 złotego do 2 złotych. Wydania piątkowe i sobotnie podrożeją do 2,50 złotego
Jak reklamować się w czasie kryzysu
Nie warto rezygnować z reklamy lub promować tylko niskie ceny. Kryzys i mniejsze wydatki klientów to dla speców od reklamy test na kreatywność
Albo on line, albo cięcia
W USA coraz mniej dzienników ukazuje się na papierze. Do sieci trafia coraz większa część budżetów reklamodawców