80 szans dla polskich firm na nagrody w Cannes

Wczoraj w Cannes rozpoczął się jeden z najważniejszych festiwali reklamowych na świecie. Polskie agencje reklamowe i domy mediowe z nadzieją na nagrodę zgł...

Mocno wzrosła sprzedaż tygodników

O prawie jedną czwartą wzrosła w kwietniu w porównaniu z kwietniem 2009 r. łączna sprzedaż dziesięciu największych tygodników opinii.

Zmiany w zarządzie platformy "n"

Należąca do Grupy TVN spółka ITI Neovision, do której należy platforma cyfrowa "n", będzie mieć od poniedziałku większy zarząd. Dołączą do niego Christian...

Cinema City: Drugie multikino w Bukareszcie już otwarte

Giełdowa spółka pochwaliła się uruchomieniem drugiego megapleksu w stolicy Rumunii. Nowe kino ma 15 ekranów z 2,9 tys. miejsc

Ożywienie dopiero po roku uśpienia

Polski rynek reklamy może być wart pod koniec 2011 r. prawie 7,5 mld zł – szacują analitycy domu mediowego ZenithOptimedia

Firmy inwestują w bezpieczeństwo

W ciągu ostatniego roku 10 proc. firm z sektorów technologicznego, mediowego i telekomunikacyjnego na świecie zwiększyło swoje budżety w zakresie bezpiecze...

Rynek reklamy potrzebuje czasu

W tym roku wzrośnie jeszcze tylko minimalnie, ale w przyszłym zwiększy się już o 7,3 proc., a nie o 6,6 proc., jak wcześniej szacował ZenithOptimedia Group

TVP zwolni nawet 900 osób

Zarząd Telewizji Polskiej podjął wczoraj kolejną uchwałę w sprawie zwolnień grupowych. Z nieoficjalnych informacji wynika, że pracę straci 800-900 osób - p...

Firmy internetowe w polskich rękach

Polskich właścicieli ma 82 proc. z nich, ich obroty wyniosły w 2009 r. 15 mld zł i cały czas rosną

Chcemy płacić w sieci, ale nie za wszystko

Polacy płacą w sieci za to, co niesie unikalną wartość. Nie chcą wydawać pieniędzy na informacje i usługi, które dotąd mieli za darmo

Murdoch na zakupach

News Corp. chce za ponad 11 mld dol. przejąć brytyjską telewizję BSkyB

Internet pobudzi rozwój mediów

Polski rynek mediów i rozrywki wciąż o pół kroku wyprzedza tempem wzrostu światowy. Branża rośnie głównie dzięki rozwojowi Internetu i płatnej telewizji

JP Morgan uplasował na rynku 2,3 proc. akcji TVN

JP Morgan uplasował dziś wśród inwestorów instytucjonalnych 7,9 mln akcji TVN, należących do zmarłego w tym roku założyciela stacji - Jana Wejcherta

Unia decyduje, kto będzie mógł pisać o lekach

Wydawcy obawiają się dyskryminacji w zakresie możliwości informowania czytelników o lekach sprzedawanych na receptę

Stacje szykują letnie ramówki

Hitami wiosennego sezonu zostały serial „Blondynka” w TVP 1 i „Taniec z gwiazdami” w TVN

Zgoda na połączenie Springera i Ringiera

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na połączenie działalności wydawnictw Axel Springer (wniesie do wspólnego przedsiębiorstwa swoje spółki...

Wydatki na reklamę w sieci wkrótce przekroczą 100 mld dol.

Za pięć lat wartość reklamy w Internecie przekroczy magiczną granicę 100 mld dolarów – prognozuje Magna Global. To m.in. dzięki temu, że coraz więcej firm...

E-podpis: tylko kwalifikowany

Jeśli wymagamy od obywateli stosowania e-podpisu, powinien to być tzw. podpis kwalifikowany – uznali uczestnicy Europejskiego Forum Podpisu Elektronicznego...

France Telecom może kupić „Le Monde”

Francuski operator narodowy obiecuje kilkadziesiąt milionów euro na ratowanie jednego z najbardziej szanowanych francuskich tytułów prasowych

Piłka opanowała media

Prawa do relacji z mundialu ma tylko TVP, ale chcą na nim zarabiać i inni