Reklama
Rozwiń

Telewizje dobrze zarobiły w styczniu

Na razie nie potwierdzają się pesymistyczne zapowiedzi reklamowe na ten rok – telewizje mają za sobą dobry styczeń. Ich cennikowe wpływy reklamowe wzrosły...

TV Everywhere potrzebuje promocji

Połowa klientów amerykańskich płatnych telewizji wciąż nie jest świadoma, że ma dostęp do takiej usługi.

Walka o chipy do smartfonów

Na rynku procesorów do smartfonów i tabletów trwa ostra walka. Intel chce podebrać udziały obecnemu liderowi rynku, Qualcommowi.

Kryzysu w IT nie widać

Firmy nieźle radzą sobie z gwałtownie hamująca gospodarką.

Internet staje się coraz ważniejszy

Czasochłonne procedury związane z otworzeniem rachunku inwestycyjnego odchodzą do lamusa.

Największe portale tracą użytkowników

Potwierdziła się tendencja widoczna już w listopadzie. Wzrosła za to jeszcze liczba użytkowników Facebooka

Internet sposobem na kryzys

Coraz więcej konsumentów decyduje się na e-zakupy. Głównie dlatego, że widzą w tym szansę na oszczędności.

Więcej wejść do sieci z komórek i tabletów

Coraz więcej odsłon w Internecie jest z urządzeń mobilnych – wynika z badań Gemiusa. Rośnie liczba odsłon realizowanych ze smartfonów i tabletów

Producentów dekoderów do odbioru naziemnej telewizji czeka udany rok

W ubiegłym roku sprzedało się ich 1,5 mln - szacuje branża. W tym roku mogą powtórzyć ten wynik

Google chce załagodzić spór z UE

Gigant internetowy chce uniknąć kar grożących mu za blokowanie w wyszukiwarce wyników dotyczących konkurencyjnych firm

„Rzeczpospolita” najlepsza według menedżerów

Prawie jedna trzecia z nich uważa „Rz” za najlepszy tytuł ekonomiczny, finansowy i gospodarczy

Walka na szybki Internet

Telewizje kablowe będą w tym roku największym wygranym w walce o abonentów stacjonarnego Internetu – i to nie dzięki obniżkom cen.

Cyberprzestępcy okradają graczy komputerowych

W ubiegłym roku każdego dnia eksperci z Kaspersky Lab rejestrowali średnio 7 tys. prób infekowania graczy szkodliwym oprogramowaniem

TV Biznes zmienia się w Polsat Biznes

Grupa odświeża swój kanał biznesowy i liczy na znaczną poprawę wyników jego oglądalności

Kto nie chce płacić za telewizję

Rozszerza się ruch obywatelskiego nieposłuszeństwa przeciwko nowemu abonamentowi RTV.

YouTube rozważa wprowadzenie płatnych kanałów

Należąca do Google Inc witryna YouTube rozważa wprowadzenie w dalszej części tego roku opłat za dostęp do niektórych prezentowanych przez siebie treści, po...

Facebook: zysk mały, ale wyższy od oczekiwań

Ciekawość inwestorów, którzy czekali dziś w ciągu dnia na wyniki społecznościowego giganta została zaspokojona. Facebook podał je po zamknięciu sesji na am...

Zwolnienia w Time

Największy amerykański tygodnik boryka się z wyzwaniami jakie stanęły przed przemysłem wydawniczym, dlatego pracę straci 500 pracowników, czyli 6 proc. zat...

Facebook: duże oczekiwania, ważny rynek mobilny

Inwestorzy z zaciekawieniem czekają na wyniki społecznościowego giganta, które zostaną podane po dzisiejszym zamknięciu sesji na Nasdaq. Oczekiwany jest og...