Najwięcej użytkowników miały w marcu portale Google.pl: 16,62 mln (przy 16,65 mln w lutym), Facebook.com: 13,78 mln (przy 13,97 mln w lutym) oraz Youtube.com: 13,45 mln (13,48 mln w lutym) – wynika z badania Megapanel PBI/Gemius.
Wśród największych portali ogólnotematycznych wszystkie cieszyły się większą popularnością internautów niż miesiąc wcześniej. Lider, Onet.pl, miał 12,42 mln użytkowników (12,13 mln miesiąc wcześniej), Wp.pl: 10,82 mln (10,56 mln w lutym), Gazeta.pl: 8,85 mln (8,76 mln miesiąc wcześniej) , a Interia.pl: 6,86 mln (miesiąc wcześniej było to 6,67 mln).
Podczas gdy liczba użytkowników Facebooka w marcu spadała, jego lokalna konkurencja, portal Nk.pl, zyskiwał zainteresowanie internautów. W marcu miał ich 8,04 mln, podczas gdy miesiąc wcześniej było ich 7,97 mln.
Z pierwszej dwudziestki najchętniej odwiedzanych witryn w Polsce wypadło zumi.pl, wszedł do niej natomiast portal Goodgamestudios.com (3,67 mln użytkowników).
W rankingu grup witryn najwięcej użytkowników odnotowały tradycyjnie portale z Grupy Google: 17,27 mln (17,25 mln miesiąc wcześniej) oraz wspominane Facebook.com oraz Youtube.com.