E-wsparcie rodem spod Wawelu
Małopolska przedsiębiorczość nie przestaje zadziwiać. To dzięki niej Kraków wdarł się do start-upowej czołówki kraju. A teraz podbija scenę crowdfundingową.
Nie będzie ucieczki od reklamy
Więcej niż kiedykolwiek znaczą dziś w reklamie wartości „starego świata" – wciąż trzeba mieć na kampanię dobry pomysł i umieć dobrze go opowiedzieć – mówi...
Algorytmy rządzą reklamą
Reklamodawcy coraz precyzyjniej mogą docierać do pożądanych użytkowników internetu. Już 89 proc. firm korzysta z automatyzacji.
Multimedialna transformacja GBC
Wydawca „Rzeczpospolitej" i Gazety Giełdy „Parkiet" stawia na nowe kanały komunikacji z czytelnikami. Dzięki internetowi i treściom wideo spółka otwiera no...
Czego boi się Internet?
Kradzież hasła połączone z przejęciem kontroli nad kontem i szkodliwe oprogramowanie to dwa główne zagrożenia, jakich obawiają się użytkownicy Internetu.
Wirtualna Polska kupuje firmę Allani
Internetowa grupa poinformowała, jej spółka zależna Domodi skupi wszystkie udziały w Allani (działa w sektorze e-handlu odzieżowego) za 11,3 mln zł.
Kto blokuje reklamy na komórkach
Choć panika, jaka wybuchła w internetowym świecie po ogłoszeniu, że nowy system operacyjny Apple’a iOS9 będzie miał wbudowany blokujący reklamy program Cry...
Chińczycy zdominują płatną telewizję
Za pięć lat trzy największe płatne telewizje będą się mieścić w Chinach. Przegonią międzynarodowego giganta Liberty Global i amerykański Comcast.