Reklama
Rozwiń

Reklama wymyślana na nowo

Dobre reklamy coraz częściej wcale reklam nie przypominają. Tradycyjnych spotów ludzie nie chce oglądać, więc branża tworzy nowe zasady.

Firmy wykorzystują media społecznościowe głównie do promocji

Marketing i współpraca z partnerami biznesowymi – to tam polskie przedsiębiorstwa najczęściej wykorzystują internetowe społeczności.

Szef Twittera dopieszcza pracowników

Jack Dorsey znalazł sposób na zmotywowanie pracowników do jeszcze lepszej pracy.

Polacy chętnie płacą za newsy w internecie

Za dostęp do wybranych artykułów oraz subskrypcję witryn z najnowszymi informacjami płacimy częściej niż Brytyjczycy, Hiszpanie czy Niemcy – wynika z najno...

Presspublica szykuje się do pre-IPO dla funduszy

Przed przyszłorocznym debiutem spółki kontrolowanej przez Grzegorza Hajdarowicza inwestorzy finansowi mają objąć do 30 proc. jej akcji.

Cyfryzacja bez granic

Operatorzy i nadawcy mają mieszane uczucia wobec planów stworzenia w Europie jednolitego rynku cyfrowego. Przygotowywane przez Komisję Europejską rozwiązan...

Reklamy dopasowane do sieci

Kampanie telewizyjne byłyby znacznie skuteczniejsze, gdyby reklamodawcy uwzględnili w nich YouTube – mówi szefowa rozwiązań dla marek Google w rejonie EMEA...

Operatorzy kablowi dają 4-5 proc. wzrostu gospodarczego

Sieci kablowe średnio przeznaczają na inwestycje ponad 20 proc. swoich przychodów. To zdecydowanie więcej niż wynosi średnia dla sektora informacyjno-komun...

Większość gospodarstw domowych ma internet

W 2015 r. w 77,9 proc. gospodarstw domowych był przynajmniej jeden komputer. Dostęp do internetu w 2015 r. miało 75,8 proc. gospodarstw domowych, w tym 71...

Za Apple Music płaci już 6,5 mln osób

Amerykański koncern Apple pochwalił się, że ma już 6,5 mln klientów, którzy płacą za usługę streamingową Apple Music.

YouTuberzy robią biznes

Prywatne kanały na YouTube to już dawno nie tylko kręcone w domowym zaciszu amatorskie wideo.

MSP: decyzja o likwidacji PIW uchylona

Minister skarbu państwa uchylił decyzję o likwidacji Państwowego Instytutu Wydawniczego.

3 mld zł na reklamę w sieci

Tyle firmy działające w Polsce mogą wydać na promocję w sieci w tym roku – wynika z szacunków IAB Polska i PwC.

Polsat zaproponował na MUX-8 stacje Show, Vita i Evo

Nadawca zgłosił chęć uruchomienia kanałów: filmowego, lifestylowego i interaktywnego.

Laury dla polskich reklam

Spot „Ostatnia butelka” wyreżyserowany przez Marcina Koszałkę dostał na słoweńskim festiwalu reklamowym Golden Drum grand prix w kategorii film. Polskie ag...

Japończycy liderami na rynku gazet

Pod względem nakładu gazet przypadającego na tysiąc dorosłych mieszkańców Polska wypada w globalnym zestawieniu słabo. Pod każdym względem prowadzą w nim k...

Alibaba chce kupić jeden z największych chińskich serwisów wideo

E-handlowy gigant złożył ofertę zakupu Youku Tudou, jednego z dwóch największych serwisów z wideo on-line w Chinach.

Europejska ekspansja Alibaby

Chiń­ski gi­gant e­-han­dlu za­po­wia­da uru­cho­mie­nie biur we Wło­szech, Fran­cji i Niem­czech. O Pol­sce na ra­zie ani sło­wa.

Jak opleść Polskę internetem

Jaki model, jaka technologia, jakie opłaty pobierać za szybki internet – zastanawiali się uczestnicy forum w Krakowie.