Alibaba chce kupić jeden z największych chińskich serwisów wideo

E-handlowy gigant złożył ofertę zakupu Youku Tudou, jednego z dwóch największych serwisów z wideo on-line w Chinach.

Europejska ekspansja Alibaby

Chiń­ski gi­gant e­-han­dlu za­po­wia­da uru­cho­mie­nie biur we Wło­szech, Fran­cji i Niem­czech. O Pol­sce na ra­zie ani sło­wa.

Jak opleść Polskę internetem

Jaki model, jaka technologia, jakie opłaty pobierać za szybki internet – zastanawiali się uczestnicy forum w Krakowie.

Netflix: stawka większa niż Oscar

Celem pierwszej pełnometrażowej produkcji serwisu jest zachęcenie widzów do oglądania nowych filmów w domu.

Twitter tnie zatrudnienie

Serwis społecznościowy w ramach restrukturyzacji zwolni 336 osób, to ok. 8 proc. zatrudnionych.

Axel Springer zwalcza programy blokujące reklamy

Axel Springer zablokuje internautów, którzy używają programy blokujące reklamy.

Xinhua planuje ofensywę w mediach społecznościowych

Agencja Xinhua uruchomiła na Twitterze specjalne konto w języku angielskim New China, do końca przyszłego roku planuje rozszerzyć swoją działalność w media...

Kampania Wirtualnej Polski najskuteczniejsza w Polsce

Akcja reklamowa „Dzieje się w Polsce" przeprowadzona przez Wirtualna Polskę podczas zmiany szaty graficznej i logo została uznana przez jurorów konkursu re...

Nowy-stary dyrektor Twittera będzie zwalniał

Już w tym tygodniu w Twitterze może zacząć się wielkie odchudzanie. Z krążących po Wall Street plotek wynika, że dyrektor generalny spółki Jack Dorsey chce...

Branża internetowa bierze się za reklamę natywną

Organizacja IAB Europe zaczyna prace nad uregulowaniem kwestii związanych z tzw. reklamami natywnymi, czyli tymi celowo wtopionymi w treści redakcyjne.

E-wsparcie rodem spod Wawelu

Małopolska przedsiębiorczość nie przestaje zadziwiać. To dzięki niej Kraków wdarł się do start-upowej czołówki kraju. A teraz podbija scenę crowdfundingową.

Nie będzie ucieczki od reklamy

Więcej niż kiedykolwiek znaczą dziś w reklamie wartości „starego świata" – wciąż trzeba mieć na kampanię dobry pomysł i umieć dobrze go opowiedzieć – mówi...

Algorytmy rządzą reklamą

Reklamodawcy coraz precyzyjniej mogą docierać do pożądanych użytkowników internetu. Już 89 proc. firm korzysta z automatyzacji.

Multimedialna transformacja GBC

Wydawca „Rzeczpospolitej" i Gazety Giełdy „Parkiet" stawia na nowe kanały komunikacji z czytelnikami. Dzięki internetowi i treściom wideo spółka otwiera no...

Czego boi się Internet?

Kradzież hasła połączone z przejęciem kontroli nad kontem i szkodliwe oprogramowanie to dwa główne zagrożenia, jakich obawiają się użytkownicy Internetu.

TVN i Scripps planują pierwszy wspólny program

Wiosną przyszłego roku w TVN Style ruszy pierwszy program znany widzom stacji należących do Scripps Networks Interactive.

Rosja: zakaz finansowania mediów zagranicą

Rosyjscy deputowani proponują mechanizm kontroli zagranicznego finansowania rosyjskich mediów. Ma to uniemożliwić zadłużanie się na Zachodzie.

Wirtualna Polska kupuje firmę Allani

Internetowa grupa poinformowała, jej spółka zależna Domodi skupi wszystkie udziały w Allani (działa w sektorze e-handlu odzieżowego) za 11,3 mln zł.

Kto blokuje reklamy na komórkach

Choć panika, jaka wybuchła w internetowym świecie po ogłoszeniu, że nowy system operacyjny Apple’a iOS9 będzie miał wbudowany blokujący reklamy program Cry...

Chińczycy zdominują płatną telewizję

Za pięć lat trzy największe płatne telewizje będą się mieścić w Chinach. Przegonią międzynarodowego giganta Liberty Global i amerykański Comcast.