AdBlock zmorą internetowych wydawców na całym świecie

Pod koniec 2015 r. programy do blokowania reklam w internecie włączone miało 38 proc. internautów na świecie – wynika z najnowszych badań.

Aktualizacja: 28.01.2016 07:22 Publikacja: 27.01.2016 21:00

AdBlock zmorą internetowych wydawców na całym świecie

Foto: 123RF

Programy blokujące reklamy w sieci bardzo szybko zyskują popularność, co wymusza reakcję wydawców internetowych i branży reklamowej. 11 lutego we Frankfurcie nad problemem będą dyskutować wydawcy prasy z całego świata, w kalifornijskim Palm Desert w tym tygodniu zakończył się natomiast coroczny szczyt internetowej organizacji IAB, na który w ostatniej chwili wycofano zaproszenie przedstawicielom firmy AdBlock Plus. Jak wytłumaczyła rzeczniczka IAB Laura Goldberg, „coroczne spotkanie IAB jest poważną debatą pomiędzy ważnymi udziałowcami rynku cyfrowego".

Pozostało 93% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie