Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 28.01.2016 07:22 Publikacja: 27.01.2016 21:00
Foto: 123RF
Programy blokujące reklamy w sieci bardzo szybko zyskują popularność, co wymusza reakcję wydawców internetowych i branży reklamowej. 11 lutego we Frankfurcie nad problemem będą dyskutować wydawcy prasy z całego świata, w kalifornijskim Palm Desert w tym tygodniu zakończył się natomiast coroczny szczyt internetowej organizacji IAB, na który w ostatniej chwili wycofano zaproszenie przedstawicielom firmy AdBlock Plus. Jak wytłumaczyła rzeczniczka IAB Laura Goldberg, „coroczne spotkanie IAB jest poważną debatą pomiędzy ważnymi udziałowcami rynku cyfrowego".
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas