Reklama
Rozwiń
Reklama

Facebook i Instagram będą blokować transakcje sprzedaży broni

Facebook chce, aby jego serwis społecznościowy nie był wykorzystywany przez użytkowników do kupna-sprzedaży broni.

Aktualizacja: 01.02.2016 16:28 Publikacja: 01.02.2016 15:22

Facebook i Instagram będą blokować transakcje sprzedaży broni

Foto: 123rf.com

Nowa polityka ma objąć także Instagram, który spółka przejęła w 2012 roku.

"W ciągu minionych dwóch lat coraz więcej ludzi wykorzystywało Facebooka do poszukiwania różnych produktów oraz do ich wzajemnej sprzedaży lub kupna" – twierdzi Monika Bickert odpowiedzialna za politykę firmy i przypomina, że Facebook już wcześniej zablokował możliwość wykorzystywania serwisu społecznościowego do sprzedaży marihuany, leków oraz zakazanych narkotyków. Teraz przyszła pora na osoby, próbujące porozumieć się w sprawie sprzedaży broni. Facebook poinformował jednocześnie, że licencjonowani sprzedawcy broni palnej będą mogli nadal oferować swoje usługi reklamując się na portalu, ale wszystkie transakcje będą musiały być zawierane poza serwisem społecznościowym.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama