Fundusze Internet Ventures oraz Bluerank inwestują w startup Prowly.com

Zarządzany przez Grupę Private Equity Managers (PEM) fundusz Internet Ventures oraz Bluerank inwestują w startup Prowly.com. Projekt otrzyma finansowanie na ekspansję zagraniczną w kwocie do 4,5 mln zł.

Publikacja: 01.02.2016 10:51

Prowly to innowacyjna platforma SaaS (Software as a Service) skierowana do osób zajmujących się komunikacją Public Relations, pomagająca budować publikę wokół marki czy firmy. Daje ona możliwość integracji procesu komunikacji z mediami oraz liderami opinii w jednym, intuicyjnym narzędziu. Z platformy korzysta już kilkuset profesjonalistów z Polski, a wśród nich członkowie zespołów PR takich marek, jak IKEA, Spotify, National Geographic czy Allegro. Firma rozpoczęła także sprzedaż międzynarodową i może pochwalić się pierwszymi użytkownikami z Wlk Brytanii, Belgii oraz USA. Pozyskane środki z kolejnej rundy rundy finansowania pozwolą Prowly wejść na nowe rynki za granicą.

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
TVP: Musimy negocjować z poszkodowanymi za rządów PiS
Media
Rosyjskie media zakazane w Unii. Sankcje na największe agencje i gazety
Media
„Eras Tour” Taylor Swift może dać brytyjskiej gospodarce prawie mld funtów
Media
Raport z festiwalu w Cannes. Kina straciły miliardy widzów
Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady