Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.02.2016 21:00 Publikacja: 02.02.2016 21:00
Foto: Bloomberg
Obecny system finansowania mediów publicznych utrzymałoby 21 proc. polskich internautów – wynika z badania domu mediowego MEC. Tyle samo nie ma w tej sprawie zdania, a 58 proc. uważa, że model finansowania TVP i Polskiego Radia należy zmienić. Przy czym narzekający na co dzień na reklamy w telewizji widzowie wcale nie chcą rezygnacji z ich emisji. Większość (55 proc.) z tych, którzy oczekują zmian modelu finansowania publicznych mediów, chce, by w całości utrzymywały się one z reklam. Co więcej, gdyby zniesiono abonament radiowo-telewizyjny, aż 70 proc. badanych zaakceptowałoby przerywanie spotami programów (obecnie w mediach publicznych jest to zakazane).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas