Reklama
Rozwiń
Reklama

Agora podnosi cenę „Gazety Wyborczej” i zmienia ceny pakietów cyfrowych

Papierowe wydania „Gazety Wyborczej” zdrożeją od 4 lutego w czwartki, piątki i soboty.

Aktualizacja: 01.02.2016 13:47 Publikacja: 01.02.2016 12:10

Agora podnosi cenę „Gazety Wyborczej” i zmienia ceny pakietów cyfrowych

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski KS Krzysztof Skłodowski

- W czwartki i piątki „Gazetę Wyborczą" będzie można kupić w cenie 3,40 zł, a w soboty - 3,50 zł. Cena wydań ukazujących się od poniedziałku do środy pozostaje bez zmian - to 2,90 zł – podała Agora. To oznacza podwyżki. Dotychczas we wszyte kie te dni jej flagowy dziennik kosztował 3,30 zł.

Od lutego zmienią się także ceny cyfrowych pakietów dostępu do treści z „Gazety" w Internecie. - Pakiet Wyborcza, pozwalający na nielimitowany dostęp do treści dziennika przez przeglądarki internetowe, będzie dostępny w cenie 19,90 zł za miesiąc, a pakiet Wyborcza Premium umożliwiający najszerszy dostęp do treści „Gazety Wyborczej" - m.in. w aplikacjach i wersjach na czytniki - oraz wydań „Wysokich Obcasów Extra" i „Książek. Magazynu do czytania" w cenie 29,90 zł za miesiąc. Odpowiednie zmiany zostaną wprowadzone również do cenników pakietów kwartalnych i rocznych – podano. Dotychczasowe ceny wynosiły – odpowiednio – 17,9 zł oraz 39,9 zł.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama