Reklama
Rozwiń
Reklama

Arte dostał z UE dofinansowanie i uruchomi w Internecie polskojęzyczną wersję swojej stacji

Nadawca kulturalno-edukacyjnej stacji dostał z UE dofinansowanie, dzięki któremu może uruchomić w Internecie polskojęzyczną wersję swojej stacji.

Publikacja: 29.01.2016 13:39

Arte dostał z UE dofinansowanie i uruchomi w Internecie polskojęzyczną wersję swojej stacji

Foto: ROL

Kanał Arte, który od 1992 roku nadaje po niemiecku i francusku zarówno w eterze, jak i w sieci, od połowy listopada po raz pierwszy w Internecie ma także wersję angielsko - i hiszpańskojęzyczną. Dostał na to dofinansowanie z budżetu UE i od razu złożył wniosek o kolejne – tym razem z myślą o napisach polskich i włoskich. Kanał jest po połowie finansowany ze środków publicznych Niemiec i Francji. W czterech wersjach językowych przez Internet Arte dociera teraz do 55 proc. Europejczyków (czyli do 275 mln ludzi). – Planujemy teraz uruchomienie projektu „Arte po polsku" jesienią tego roku. Będzie to wybór programów opatrzonych polskimi napisami, uzupełniający naszą ofertę programową obecnie kierowaną do odbiorców w języku hiszpańskim i angielskim – podano w komunikacie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama