W marcu „Rz" sprzedawała każdego dnia 11,1 tys. elektronicznych wydań, o 16,2 proc. więcej niż rok wcześniej. To najwięcej wśród wszystkich ogólnopolskich...
Ubiegły rok przyniósł ponad 20-proc. wzrost wydatków na reklamę w polskim internecie – podliczyły IAB Polska i PwC. Dzięki temu wartość tego rynku po raz p...
Planujemy uruchomić niezależny od nc+ serwis wideo na żądanie, by móc z nim dotrzeć do młodszych użytkowników oraz osób rezygnujących z telewizji na rzecz...
Ich producenci będą bardziej pilnować wiarygodności swoich reklam, UOKiK chce, by wydawcy zmienili zapisy w stopkach gazet wykluczające ich odpowiedzialnoś...
Dużym problemem w wykorzystaniu tej technologii jest fakt, że obraz VR pozwala na obejrzenie wszystkiego jednocześnie. A my w wielu przypadkach wcale nie p...
Reklamy w przeglądarkach blokuje 7 mln Polaków i ok. 198 mln osób na całym świecie, w większości ludzie poniżej 35. roku życia. Szacuje się, że w 2016 wtyc...
Scalenie akcji KCI ma na celu ochronę inwestorów mniejszościowych – mówi prezes spółki Grzegorz Hajdarowicz. Sprzedaż nieruchomości pozwoliła spółce spłaci...
iFun4all, spółka córka krakowskiego Bloober Team, została przekształcona w spółkę akcyjną. To kolejny krok w drodze do notowań na warszawskim rynku NewConn...
Kurs koncernu zanurkował na amerykańskim rynku Nasdaq, a rekomendacje analityków poleciały w dół po tym, gdy przychody giganta spadły po raz pierwszy od 13...
Rusza program dotacji dla branży. Jego całkowita wartość może sięgnąć nawet 500 milionów złotych. Wszyscy najwięksi gracze deklarują, że powalczą o wsparcie.