Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.08.2016 06:22 Publikacja: 07.08.2016 19:49
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Badania przeprowadzane przez globalnych gigantów wskazują, że oglądanie wideo w sieci stacje się powoli rozrywką na miarę telewizji. Z danych amerykańskiej firmy Nielsen wynikało, że VoD w jakiejś postaci ogląda już 65 proc. internautów.
Podane właśnie przez eMarketera prognozy domu mediowego ZenithOptimedia zakładają, że liczba widzów internetowego wideo dąży do zrównania się z kurczącą się widownią tradycyjnej telewizji: na koniec ubiegłego roku widzów internetowego wideo miesięcznie było globalnie 695 mln, a telewizyjnych 1,14 mld, ale liczba tych drugich się kurczy. W 2017 r. będzie ich 1,1 mld, a odbiorców wideo w sieci 732 mln.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas