Aktualizacja: 02.08.2016 19:27 Publikacja: 02.08.2016 19:27
Foto: Bloomberg
Jak tłumaczy Jean Bouchard, dyrektor badań nad rynkiem tabletów w IDC, choć tablety z doczepianymi klawiaturami sprzedają się coraz lepiej, gros rynku stanowią jednak tradycyjne modele, a ich sprzedaż spada.
Największe udziały w rynku miał w II kwartale Apple – 25,8 proc. Sprzedał 10 mln iPadów, o 9,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Jeszcze bardziej spadła sprzedaż tabletów Samsunga – aż o 24,5 proc. do 6 mln sztuk (to daje koreańskiej firmie 15,6 proc. udziałów w rynku), ale analitycy przypominają, że wyniki Samsunga nie obejmują obecnego na rynku od kilku miesięcy 18,4-calowego tabletu Galaxy View oraz, że Samsung wciąż nie wszedł w segment tabletów z klawiaturami.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas