Reklama
Rozwiń
Reklama

Nieustający czas żniw dla twórców gier

Gracze nie mogą narzekać na brak nowych produkcji. Szczególnie ciekawie zapowiada się przyszły rok.

Aktualizacja: 09.08.2016 11:01 Publikacja: 08.08.2016 19:28

Foto: materiały producenta

Polska staje się zagłębiem producentów gier. Wartość krajowego rynku, obecnie szacowana na ponad 1,6 mld zł, już wkrótce powinna przekroczyć poziom 2 mld zł. Sukces „Wiedźmina" rozpala wyobraźnię innych firm, które prześcigają się w ogłaszaniu nowych premier.

Przyszły rok zapowiada się pracowicie dla bydgoskiego Vivid Games. Zamierza wydać przynajmniej pięć nowych gier, w tym zapowiedziane już „Metal Fist" oraz „Prime Time Rush". Ta pierwsza ma trafić na platformę iOS i Android w I kwartale. Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games, ocenia, że gra może mieć podobną lub wyższą liczbę pobrań do „Real Boxing 2" przy znacząco wyższych możliwościach monetyzacji. Przypomina, że do końca II kwartału 2016 r. marka „Real Boxing" trafiła do 37,5 mln graczy, przynosząc łącznie 30 mln zł przychodu, a jej najnowsza odsłona – „Real Boxing 2 Rocky" – od premiery pozostaje wśród kilkuset najlepiej zarabiających gier w Stanach Zjednoczonych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Biznes
Zarobki w służbie cywilnej, dronowa ofensywa UE i oferta Orlenu dla Azotów
Biznes
Austriacki miliarder ukrywał pieniądze przed wierzycielami. Sąd wydał wyrok
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Najbardziej zadłużone firmy Rosji. Gazprom na czele
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama