Aktualizacja: 11.08.2016 15:59 Publikacja: 11.08.2016 15:40
Foto: 123RF
Media społecznościowe służą już nie tylko do kontaktów ze znajomymi i dzieleniem się zdjęciami. Ich nową funkcją jest sprzedaż. Portale, dzięki temu, że umożliwiają obustronnej komunikacji pomiędzy producentem a konsumentem, budzą coraz większe zaufanie i skłaniają do zakupu.
Momentalnie wykorzystał to Facebook, który ponad rok temu wprowadził funkcję „Kup teraz”, widniejącą koło słynnego „Lubię to!”. Kliknięcie przycisku powoduje automatyczne przeniesienie użytkownika portalu do sklepu internetowego sprzedawcy wybranego produktu. Z nowej funkcji korzysta coraz więcej konsumentów.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas