„Lubię to” coraz częściej oznacza „kupuję to”

Facebook pobudza handel e-commerce. Okazuje się, że „Lubię to!” przekłada się na zakup produktów.

Aktualizacja: 11.08.2016 15:59 Publikacja: 11.08.2016 15:40

„Lubię to” coraz częściej oznacza „kupuję to”

Foto: 123RF

Media społecznościowe służą już nie tylko do kontaktów ze znajomymi i dzieleniem się zdjęciami. Ich nową funkcją jest sprzedaż. Portale, dzięki temu, że umożliwiają obustronnej komunikacji pomiędzy producentem a konsumentem, budzą coraz większe zaufanie i skłaniają do zakupu.

Momentalnie wykorzystał to Facebook, który ponad rok temu wprowadził funkcję „Kup teraz”, widniejącą koło słynnego „Lubię to!”. Kliknięcie przycisku powoduje automatyczne przeniesienie użytkownika portalu do sklepu internetowego sprzedawcy wybranego produktu. Z nowej funkcji korzysta coraz więcej konsumentów.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Chińczycy przegrali w sądzie w USA w sprawie TikToka. Co dalej z aplikacją?