„Lubię to” coraz częściej oznacza „kupuję to”

Facebook pobudza handel e-commerce. Okazuje się, że „Lubię to!” przekłada się na zakup produktów.

Aktualizacja: 11.08.2016 15:59 Publikacja: 11.08.2016 15:40

„Lubię to” coraz częściej oznacza „kupuję to”

Foto: 123RF

Media społecznościowe służą już nie tylko do kontaktów ze znajomymi i dzieleniem się zdjęciami. Ich nową funkcją jest sprzedaż. Portale, dzięki temu, że umożliwiają obustronnej komunikacji pomiędzy producentem a konsumentem, budzą coraz większe zaufanie i skłaniają do zakupu.

Momentalnie wykorzystał to Facebook, który ponad rok temu wprowadził funkcję „Kup teraz”, widniejącą koło słynnego „Lubię to!”. Kliknięcie przycisku powoduje automatyczne przeniesienie użytkownika portalu do sklepu internetowego sprzedawcy wybranego produktu. Z nowej funkcji korzysta coraz więcej konsumentów.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku