Awans polaków do ćwierćfinału oznacza wzrost widowni kolejnych meczów Euro 2016

Awans do ćwierćfinałów oznacza wzrost widowni kolejnych meczów z udziałem Polaków, pozytywny odbiór reklam i większą wartość mediową piłkarzy.

Domeny .tech podbijają rynek

Nie minął nawet rok od wprowadzenia na rynek domeny .tech, a stała się już ona piątym najchętniej wybieranym rozszerzeniem na świecie.

Zoom TV może zacząć zarabiać po dwóch latach

Nowy naziemny kanał, jaki ma powstać we współpracy z lokalnymi telewizjami, w sieciach kablowych ruszy szybciej niż na multipleksie.

Internetowe wymuszenia

Złośliwe programy typu ransomware to coraz powszechniejszy typ zagrożeń. Jak można się przed nimi bronić?

Laury dla najlepszych reklam

Tryumfowały kampanie producenta sprzętu turystycznego Rei i... „House of cards”. Polacy wrócą z czterema nagrodami.

Agora i jej nowa rada nadzorcza

Akcjonariusze mediowej spółki powołali nową sześcioosobową radę nadzorczą. Przyjęli też sprawozdanie finansowe Agory i udzielili absolutorium zarządowi.

CBOS: w Polsce nie przybywa już internautów

Z internetu przynajmniej raz w tygodniu korzysta ponad dwie trzecie dorosłych mieszkańców Polski (65 proc.), czyli prawie tyle samo, co rok temu

UOKiK przygląda się Euro 2016 w Polsacie

Do urzędu wpłynęły skargi m.in. na jakość internetowych transmisji w Ipli i na wycięcie z listy kanałów Cyfrowego Polsatu ZDF i Das Erste, które nadają mec...

Radio cyfrowe? Nigdy nie słyszałem

Polacy nie słuchają radia w technologii DAB+ ani nie wiedzą, czym jest cyfryzacja tego środka przekazu – wynika z badań MillwardBrown.

Reklama
Reklama

Jest złoto dla Polaków w Cannes

Jedną złotą statuetkę lwa i trzy brązowe dostały polskie agencje reklamowe na największym festiwalu reklamowym Cannes Lions. To może nie być koniec nagród.

Euro 2016: 12,5 mln osób widziało w telewizjki mecz Polska-Ukraina

Telewizyjna frekwencja meczu z Ukrainą była niższa niż rozgrywek z Niemcami, ale wciąż spora. Żeby obejrzeć mecz Polska-Ukraina przed ekranami zasiadło 12,...

Rotem Dar, Eyeo (AdBlock Plus): To internauta powinien decydować

Zawsze pozostanie przestrzeń na rynku, w której będzie zapotrzebowanie na lepiej dopasowane do potrzeb i przyjaźniejsze dla odbiorcy reklamy - mówi Rotem D...

IDC: za kilka lat większe wzięcie będą miały zegarki niż najpopularniejsze dziś opaski

Zgodnie z przewidywaniami IDC za kilka lat większe wzięcie będą miały zegarki niż najpopularniejsze dziś opaski.

ZenithOptimedia obniża prognozy dla reklamy na świecie

Globalnie w dół ciągnie rynek sytuacja gospodarcza w Ameryce Południowej, w Polsce – niższy od oczekiwanego wzrost PKB i gorsze nastroje konsumenckie.

Rosną szanse na nagrody dla Polaków w Cannes

Już dziesięć nominacji do nagród dostały polskie agencje reklamowe na tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions. Pierwszych laureatów w części...

Grupa Gremi zmierza w kierunku multimediów

Grupa Gremi Media stawia na rozwój nowych kanałów komunikacji z odbiorcami treści. Wydawca „Parkietu" i „Rzeczpospolitej" wzmacnia pozycję w segmencie e-wy...

Rekordowo dużo zgłoszeń z Polski na festiwalu w Cannes

W tym roku o statuetki tytanowych, złotych, srebrnych i brązowych lwów na największym reklamowym festiwalu świata powalczy aż 261 prac znad Wisły.

Anna Kryńska-Godlewska i Andrzej Dobosz nowymi kandydatami do rady nadzorczej Agory

Nowymi kandydatami do rady nadzorczej mediowej spółki są Anna Kryńska-Godlewska i Andrzej Dobosz zgłoszeni przez udziałowców o najwyższych pakietach akcji.

Bill Gates pozytywnie ocenia przejęcie LinkedIn przez Microsoft i wierzy, że to nowy Facebook dla profesjonalistów

Zasiadający w radzie nadzorczej Microsoftu jego były prezes i spiritus movens, wierzy, że LinkedIn stanie się Facebookiem dla profesjonalistów.

Reklama
Reklama