Nikt nie przejmie przywilejów Zuckerberga w Facebooku

Facebook zmienił właśnie statut, skutkiem czego jeśli Mark Zuckerberg przestanie kiedyś kierować firmą, nikt nie będzie posiadał jego większości głosów na...

CDP.pl chce być globalnym wydawcą gier

Polskie firmy z branży gier wideo coraz mocniej próbują podbijać międzynarodowe rynki. CDP.pl – rodzimy wydawca i dystrybutor gier z ponad dwudziestoma lat...

Canon prezentuje najnowsze produkty i usługi na odbywających się w Düsseldorfie targach Drupa

Japoński koncern pochwalił się najnowszymi produktami i usługami. Wszystko za sprawą odbywających się w Niemczech, największych na świecie targów branży po...

Mediakom zawiadomił UOKiK o podejrzeniu wykorzystania pozycji dominującej przez Polsat i Cyfrowy Polsat

Związek Pracodawców Mediów Elektronicznych i Telekomunikacji Mediakom zawiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o podejrzeniu wykorzystania pozycj...

New York Times: Twitter chce przejąć Yahoo

Twitter jest zainteresowany przejęciem Yahoo.

Snapchat przegonił w ilości użytkowników Twittera

Niemal 150 mln osób na całym świecie używa codziennie aplikacji Snapchat.

Jednolity rynek cyfrowy UE ważny dla polskich firm

Rozwój jednolitego rynku cyfrowego UE jest szczególnie ważny dla nowych graczy z Europy Środkowo-Wschodniej, w tym polskich firm; chodzi o to, by nie było...

Telewizje wabią psią widownię

W sobotę w Polsce ruszy pierwszy program... dla psów. Na świecie całodobowe kanały dla zwierząt odbiera ponad 20 mln gospodarstw domowych.

Polska poligrafia coraz mocniej stoi eksportem

Wartość sprzedaży polskiego sektora poligraficznego w Polsce w 2015 roku sięgnęła 13,9 mld zł. To o 7 proc. więcej niż przed rokiem. W przyszłym roku polig...

Aż 36 proc. polskich internautów blokuje reklamy

Aż 36 proc. polskich internautów blokuje reklamy. Głównie dlatego, że są denerwujące.

Łączne przychody klubów piłkarskich ze Starego Kontynentu w sezonie 2014/2015 sięgnęły 22 mld euro

Łączne przychody klubów piłkarskich ze Starego Kontynentu w sezonie 2014/2015 sięgnęły 22 mld euro. Kolejny sezon może przynieść przetasowanie wśród najwię...

#RZECZoBIZNESIE: Włodzimierz Schmidt: Reklama internetem stoi

Ubiegły rok był rekordowy dla reklamy w internecie. Po raz pierwszy w historii, wartość nakładów przewyższyła wydatki na marketing w telewizji.

ZPAV zachęci media i lokale do polskiej muzyki

W I kw. sprzedaż polskiej muzyki rosła szybciej niż rynek. Producenci chcą, by przekładało się to na jej popularność w lokalach usługowych i rozrywkowych.

PBI wraca do współpracy z Gemiusem

Spółka Polskie Badanie Internetu zrezygnowała jednak ze współpracy z GfK Polonia zakresie realizowania badania ruchu w polskim internecie i powraca do wspó...

Komisja Europejska, we współpracy z Facebookiem, Twitterem, YouTube i Microsoftem, będzie walczyć z hejtem w Internecie

We współpracy z Facebookiem, Twitterem, YouTube i Microsoftem stworzyła kodeks postępowania, który ma ułatwić walkę z mową nienawiści szerzącą się w Intern...

Jedna piąta polskich internautów rezygnuje z telewizji

Nie oglądają telewizji już wcale lub co najwyżej przez godzinę dziennie – wynika z badania domu mediowego Mindshare Polska.

Konrad Piasecki przechodzi do Radia Zet

Dziennikarz RMF FM Konrad Piasecki od 1 września będzie pracował w Radiu Zet - podała stacja na Twitterze. W Radiu Zet Piasecki ma zastąpić Monikę Olejnik

Alphabet wraz z Facebookiem, Baidu, Yahoo! i Microsoftem to rosnąca potęga przychodów rynku mediowego

Wraz z Facebookiem, Baidu, Yahoo! i Microsoftem Alphabet – czyli dawny Google – zagarnia już ponad jedną trzecią wszystkich wpływów 30 największych koncern...

Google wygrał wojnę patentową z Oracle

Spór pomiędzy Google i Oracle o nielegalne wykorzystanie elementów Javy w Androidzie w końcu dobiegł końca.

Spotify wciąż nie zarobił

Przychody szwedzkiego serwisu muzycznego wzrosły w ubiegłym roku do 1,95 mld euro, to jednak nie wystarczyło firmie, by w końcu wypracować zysk.