Kantar TNS: Co drugi internauta blokuje reklamy

Z przeprowadzonego na 57 rynkach i 70 tys. internautów (1 tys. w Polsce) badania Connected Life firmy Kantar TNS wynika, że programów blokujących reklamy w internecie używa już 51 proc. polskich internautów.

Aktualizacja: 13.10.2016 07:20 Publikacja: 12.10.2016 19:50

Kantar TNS: Co drugi internauta blokuje reklamy

Foto: 123RF

– To najwyższy wynik na całym świecie! Oczywiście niezależnie od kontynentu zaobserwować można trend polegający na tym, że w krajach rozwiniętych liczba osób blokujących reklamy jest stosunkowo wyższa, ale – dla porównania – średnia europejska wynosi jedynie 30 proc. – komentują autorzy raportu.

Liderami młodzi

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama