Premiera „Sniper: Ghost Warrior 3" od CI Games odbędzie się 4 kwietnia 2017 r.

Jeden z największych rodzimych producentów gier ustalił właśnie termin, w którym rozpocznie sprzedaż swojego sztandarowego tytułu – „Sniper: Ghost Warrior 3".

Aktualizacja: 17.10.2016 10:52 Publikacja: 17.10.2016 09:26

Jeden z największych rodzimych producentów gier ustalił właśnie termin, w którym rozpocznie sprzedaż

Jeden z największych rodzimych producentów gier ustalił właśnie termin, w którym rozpocznie sprzedaż swojego sztandarowego tytułu – „Sniper: Ghost Warrior 3".

Foto: materiały prasowe

Produkcja trafi do graczy na całym świecie 4 kwietnia 2017 r. Początkowo mówiło się, że premiera hitu miała nastąpić w połowie bieżącego roku. Potem zapowiedziano ją na styczeń przyszłego roku. Prace nad grą przedłużyły się jednak znacząco. Notowana na warszawskiej giełdzie spółka przekonuje, że dodatkowy czas wykorzysta na maksymalne doszlifowanie i optymalizację produkcji. Najnowsza odsłona „Snajpera" ukaże się równocześnie w wersji na komputery PC oraz konsole Playstation 4 i Xbox One.

W ostatnich tygodniach CI Games prezentował swoją produkcję graczom, dziennikarzom, a także inwestorom na wielu prezentacjach, m.in. przy okazji takich imprez jak TwitchCon, czy Warsaw Games Week. Jak podkreśla Marek Tymiński, prezes CI Games, gra dostawała bardzo dobre opinie, a studio zebrało wiele, cennych uwag i słów zachęty.

– To największy i najbardziej ambitny projekt jaki kiedykolwiek realizowaliśmy. Oczekiwania fanów są bardzo wysokie i musimy mieć pewność, że je zrealizujemy. Niestety, żeby to zapewnić, potrzebujemy dodatkowych kilku miesięcy – tłumaczy prezes Tyminski.

Obecnie CI Games koncentruje się na optymalizacji gry, tak żeby zapewnić perfekcyjną i płynną rozgrywkę na platformach konsolowych.

– Chcemy zredefiniować zarówno markę „Sniper: Ghost Warrior", ale także cały gatunek gier snajperskich. Reakcja fanów, którym pokazaliśmy grę, utwierdza nas w przekonaniu, że nasz projekt ma wielki potencjał, zarówno z punktu widzenia biznesowego, jak i artystycznego. Mimo to decyzja o przełożeniu premiery z pewnością nigdy nie jest łatwa – zaznacza Marek Tymiński.

Reklama
Reklama

Do tej pory na całym świecie sprzedano łącznie ponad 5,6 mln gier z serii „Snajper". Najnowsza odsłona tytułu będzie rozgrywać się w otwartym, zróżnicowanym świecie, w którym na graczy czekać będzie wiele wyzwań i decyzji. Głównym bohaterem gry będzie amerykański snajper Jonathan North.

Notowania akcji studia na GPW od początku roku wzrosły o 47 proc. Na zamknięciu piątkowej sesji za walory CI Games płacono 30,4 zł.

Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama