Amerykańscy wydawcy zmieniają kurs z powodu ad-blocków

W przyszłym roku z programów blokujących reklamy w sieci korzystać będzie już prawie jedna trzecia amerykańskich internautów.

Ośmiu nadawców, w tym TVP, Polsat i TVN, podpisze porozumienie gwarantujące widzom, że w ich kanałach poziom głośności dźwięku będzie identyczny

Ośmiu nadawców, w tym TVP, Polsat i TVN, podpisze porozumienie gwarantujące widzom, że w ich kanałach poziom głośności dźwięku będzie identyczny, a w czasi...

Polska w czołówce rozwoju wideo w sieci

Do 2021 r. sprzedaż dostępu do materiałów wideo w internecie wzrośnie w Polsce aż o 220 mln dol. Szybciej w regionie będzie rósł tylko rynek rosyjski – prz...

„Rzeczpospolita" sprzedała najwięcej e-wydań w maju

W maju codziennie sprzedawała średnio ponad 11 tys. wydań elektronicznych, a jej cyfrowa sprzedaż urosła najbardziej.

Rekordowe widownie Euro nie pomogą TVP. Zyskują TVN i Polsat

Wśród największych kanałów pierwsze półrocze do udanych mogą zaliczyć TVN i Polsat. Słabnie za to kondycja głównych stacji TVP, zwłaszcza TVP 2.

Zapewnienie bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni to obecnie jedno z najwazniejszych zadań MON

Zabezpieczenie się przed cyberatakami znalazło się wśród najważniejszych zadań MON. Program dla Polski jest na etapie uzgodnień międzyresortowych.

Wpływy z abonamentu będą nadal spadać

Prognozy Krajowej Rady zakładają, że w przyszłym roku wpływy z publicznej daniny na media spadną o 3,93 proc. i wyniosą 635 mln zł.

IHS: branża kablowa rośnie, głównie dzięki Internetowi

Wpływy operatorów kablowych w Europie wzrosły w 2015 roku o 7,1 proc. do 22,93 mld euro. Połowę z nich stanowiły przychody z usług telewizyjnych, ale najsz...

Wpływy Polsatu z reklam na Euro już wyższe od zakładanych

Całkowite przychody reklamowe z Euro 2016 już sięgnęły w Polsacie 23 mln zł. W TVP - „tylko" 9,6 mln zł. Wpływy z reklam wokół meczu Polska-Szwajcaria Pols...

Awans polaków do ćwierćfinału oznacza wzrost widowni kolejnych meczów Euro 2016

Awans do ćwierćfinałów oznacza wzrost widowni kolejnych meczów z udziałem Polaków, pozytywny odbiór reklam i większą wartość mediową piłkarzy.

Domeny .tech podbijają rynek

Nie minął nawet rok od wprowadzenia na rynek domeny .tech, a stała się już ona piątym najchętniej wybieranym rozszerzeniem na świecie.

Zoom TV może zacząć zarabiać po dwóch latach

Nowy naziemny kanał, jaki ma powstać we współpracy z lokalnymi telewizjami, w sieciach kablowych ruszy szybciej niż na multipleksie.

Internetowe wymuszenia

Złośliwe programy typu ransomware to coraz powszechniejszy typ zagrożeń. Jak można się przed nimi bronić?

Laury dla najlepszych reklam

Tryumfowały kampanie producenta sprzętu turystycznego Rei i... „House of cards”. Polacy wrócą z czterema nagrodami.

Agora i jej nowa rada nadzorcza

Akcjonariusze mediowej spółki powołali nową sześcioosobową radę nadzorczą. Przyjęli też sprawozdanie finansowe Agory i udzielili absolutorium zarządowi.

CBOS: w Polsce nie przybywa już internautów

Z internetu przynajmniej raz w tygodniu korzysta ponad dwie trzecie dorosłych mieszkańców Polski (65 proc.), czyli prawie tyle samo, co rok temu

UOKiK przygląda się Euro 2016 w Polsacie

Do urzędu wpłynęły skargi m.in. na jakość internetowych transmisji w Ipli i na wycięcie z listy kanałów Cyfrowego Polsatu ZDF i Das Erste, które nadają mec...

Radio cyfrowe? Nigdy nie słyszałem

Polacy nie słuchają radia w technologii DAB+ ani nie wiedzą, czym jest cyfryzacja tego środka przekazu – wynika z badań MillwardBrown.

Jest złoto dla Polaków w Cannes

Jedną złotą statuetkę lwa i trzy brązowe dostały polskie agencje reklamowe na największym festiwalu reklamowym Cannes Lions. To może nie być koniec nagród.