Widownia wideo w internecie goni telewizję

W różnej formie wideo w sieci ogląda już dziś większość internautów. Ich liczba coraz bardziej zbliża się do liczby widzów tradycyjnej telewizji.

Innowacje zmieniają odbiór sportu

Dziś kibic może się poczuć częścią grającego na boisku zespołu lub stać się członkiem załogi żeglarskiej.

Startują Igrzyska w Rio. Gdzie można oglądać transmisję TV z ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro?

Rio 2016 – na to czekali fani sportu przez cztery lata. Dziś w nocy formalnie zaczną się ceremonią otwarcia Igrzyska Olimpijskie w Rio. Gdzie będzie można...

Reklama online: Internet przyciąga coraz więcej pieniędzy

Tylko w ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku wydano w Polsce na reklamę online aż o 160 mln zł więcej niż rok wcześniej. Rozwój rynku napędza rosnąca...

Time Warner dołącza do właścicieli Hulu

Koncern przejmuje 10 proc. udziałów w Hulu, dzięki czemu stanie się kolejnym udziałowcem platformy, która współzależy dziś do Disneya, 21st Century Fox i C...

Sprzedaż tabletów I kwartale 2016 r.

Sprzedaż tabletów spadła na świecie w II kwartale rok do roku o 12,3 proc. do 38,7 mln – podało IDC.

Jesienna ramówka TVN - pojawi się „Azja Express” i „Ślub od pierwszego wejrzenia”

Oprócz znanych już formatów TVN jesienią postawi mocno na powrót do formatu reality show pokazując programy „Azja Express” i mocno eksperymentalny „Ślub od...

IAB Polska i PwC: rynek reklamy internetowej w Polsce w I kwartale 2016 r.

Jak policzyły IAB Polska i PwC, w pierwszym kwartale rynek reklamy internetowej w Polsce wzrosło rok do roku aż o 24,9 proc. i po trzech miesiącach 2016 r....

Olimpiada w Rio de Janeiro: nie tylko TVP, ale i Internet

Ponad 20 mln zł wpływów reklamowych TVP z igrzysk w Rio zapewnią tradycyjne transmisje. Ale coraz więcej widzów będzie śledzić relacje online.

Skoda chce wrócić na amerykański rynek

Czeska marka motoryzacyjna chce wrócić na amerykański rynek. Ostatecznie Skoda podejmie decyzję o ekspansji w USA w 2017 roku.

Reklama
Reklama

Polskie Radio ukarane za reklamy w koncercie życzeń

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na Polskie Radio 25 tys. zł kary za przerwanie Koncertu życzeń reklamami.

Wyłączenie adblocków. Wydawcy wygrywają z blokadami reklam

Co piąty internauta w USA przestał używać programów blokujących, a dwie trzecie spośród używających dopuszcza, że przestanie z nich korzystać.

Facebook, Amazon i Google zaliczyły spektakularny II kwartał 2016

Facebook, Amazon i Google zaliczyły spektakularny kwartał. Rynkowa wartość Facebooka przewyższyła wycenę spółki inwestycyjnej Warrena Buffetta.

Mediacom największym domem mediowym

Trójka największych domów mediowych działających w Polsce to Mediacom, Starcom i MEC – wynika ze wstępnego podsumowania rynku przez audytora branży reklamo...

#RZECZoBIZNESIE: Artur Banach: Big data zmieniają oblicze marketingu

Aby zaspokajać potrzeby biznesu, trzeba dostarczać złożone rozwiązania, łączące kompetencje technologiczne i marketingowe - mówi Artur Banach, prezes Grupy...

Gorsze nastroje branży komunikacyjnej

Najnowsza edycja The European Advertising Business Climate Index wskazuje na spadające nastroje w branży reklamowej i komunikacyjnej.

Facebook będzie rósł, ale wolniej

W pozostałych dwóch kwartałach tego roku reklamowe wpływy facebooka będą rosły wolniej niż dotychczas –zapowiedział zarząd platformy, z której korzysta już...

Apple stawia na AR

Sukces nowej gry o Pokemonach zmusza Apple do zmiany strategii.

Filmy Paramount Pictures dla całej Unii

Studio filmowe z USA Paramount Pictures przestanie blokować oglądanie płatnych treści poza określonymi krajami - podała we wtorek Komisja Europejska, która...

Producenci gier na fali

Twórca „Wiedźmina" – CD Projekt – wart jest już ponad 3 mld zł. I nie zamierza spocząć na laurach.

Reklama
Reklama