Reklama

Tajemnice product placement, czyli co nam sprzedają nasi idole?

Product placement, czyli reklama z palcem na ustach i wielkie pieniądze, o których w branży nikt nie mówi.

Publikacja: 22.11.2016 16:48

Tajemnice product placement, czyli co nam sprzedają nasi idole?

Foto: Bloomberg

Promocja produktów, wciskana w teledyskach, filmach i serialach, nie ma prawnych obostrzeń i jest najbardziej wiarygodna. Teraz staje się warta więcej niż miejskie bilbordy.

Product placement to nie tylko lokowanie produktu w przekazach telewizyjnych i radiowych. Dziś najczęściej przybiera formę promowania produktu przez artystów i celebrytów. Wystarczy, że znana twarz w jakikolwiek sposób utożsamia się z marką. Nachalne reklamy, przesycona przestrzeń publiczna i migające telewizyjne bloki reklamowe zmusiły firmy do poszukiwania nowych dróg dotarcia do konsumentów. Rosnące potrzeby usługodawców rozwinęły alternatywną formę promocji.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Reklama
Reklama