Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.11.2016 16:48 Publikacja: 22.11.2016 16:48
Foto: Bloomberg
Promocja produktów, wciskana w teledyskach, filmach i serialach, nie ma prawnych obostrzeń i jest najbardziej wiarygodna. Teraz staje się warta więcej niż miejskie bilbordy.
Product placement to nie tylko lokowanie produktu w przekazach telewizyjnych i radiowych. Dziś najczęściej przybiera formę promowania produktu przez artystów i celebrytów. Wystarczy, że znana twarz w jakikolwiek sposób utożsamia się z marką. Nachalne reklamy, przesycona przestrzeń publiczna i migające telewizyjne bloki reklamowe zmusiły firmy do poszukiwania nowych dróg dotarcia do konsumentów. Rosnące potrzeby usługodawców rozwinęły alternatywną formę promocji.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas