Aktualizacja: 19.11.2016 14:29 Publikacja: 19.11.2016 13:56
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
W Polsce monetyzacja filmików na YouTubie, a więc możliwość zarabiania, istnieje dopiero od 2011 roku. Przez ten czas rynek wypracował sztywne zasady. Największa internetowa telewizja nie ma swoich pracowników, a partnerów. Zostać nim może każdy twórca, nawet na początku swojej działalności, wystarczy tylko podpisać umowę z Google AdSense - czyli platformą reklamową Google i można zacząć liczyć zyski. Te jednak owiane są tajemnicą.
Internet dał ludziom możliwości, których nie dawały tradycyjne media, sprawił, że rynek stał się transparentny. Można oglądać, co się chce, kiedy się chce i bez ograniczeń. Tworzenie filmików i zamieszczanie ich na YouTube przestało być hobbystycznym zajęciem, a stało się narzędziem do zarabiania pieniędzy. Gwiazdą internetowej telewizji może stać się każdy wystarczy pomysł i można sporo zarobić.
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas