#RZECZoBIZNESIE: Maciej Stanecki: Ustawa poprawi ściągalność abonamentu

Prawie 8 mln ludzi ma dostęp do sygnału telewizji publicznej poza naziemną telewizją cyfrową. Niewielu z nich płaci abonament – mówi Maciej Stanecki, wicep...

Gra z Polski równa się jakość

Absolutnie niezbędne jest wsparcie dla branży gier takie jak dla startupów i należy się bardzo dziwić, że go nie ma – mówi współzałożyciel fundacji Indie G...

„Netflix w odstawkę”? Niekoniecznie

Świetny prezent TVP dla miłośników starych seriali nieco zepsuty przez nietrafione słowa prezesa Kurskiego.

Rośnie czytelnictwo „Rz”

„Rzeczpospolita" była jedynym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce, którego czytelnictwo między październikiem 2016 a marcem 2017 r. wzrosło – wynika z dany...

Ewoluujące zagrożenie

Trojan Dridex, który przez sześć lat spowodował milionowe straty, wciąż dostosowuje się do nowych warunków i skutecznie atakuje mimo licznych prób powstrzy...

W reklamie powiało optymizmem

Agencja mediowa Starcom lekko podniosła prognozy dla polskiego rynku reklamy w tym roku. Jej zdaniem rynek wzrośnie w tym roku o 2,5-3 proc.

Adwokat Mladicia: Ludzie wyjdą na ulice

Obrońca Ratko Mladicia Branko Lukic zapowiedział, że rozważa wezwanie ludności Serbii do rozpoczęcia protestów w celu okazania wsparcia jego klientowi.

UKE nie rozwiąże problemu z brakiem stacji TVP na MUX-8

Urząd właśnie umorzył postępowanie z wniosku Emitel o wydanie decyzji określającej warunki współpracy pomiędzy Emitel i TVP na MUX-8.

LinkedIn popularny na smartfonach Polaków

Łączący profesjonalistów serwis LinkedIn właśnie obchodzi 14 urodziny. W Polsce ze strony Linkedin.com korzysta 2,1 mln osób, czyli co trzynasty internauta.

Dobre wyniki CD Projekt

CD Projekt nie spoczywa na laurach – kieruje swoją uwagę na Chiny i wypuszcza otwartą betę znakomitej karcianki „Gwint".

Reklama
Reklama

Rynek reklamy w sieci lekko zwalnia w Europie

Nie tylko w Polsce widoczne jest spowolnienie. Na całym naszym kontynencie rynek reklamy urośnie w tym roku już tylko o ok. 10 proc. – prognozuje organizac...

Rynek reklamy w sieci w Europie lekko zwolni

Nie tylko w Polsce rynek reklamy wytraca tempo. W Europie urośnie w tym roku już tylko o ok. 10 proc. - prognozuje organizacja IAB Europe.

Netflix, Showmax i Amazon będą musiały mieć w katalogu aż 30 proc. treści europejskich

Tak postanowiła Rada UE, która teraz musi przedyskutować jeszcze tę kwestię z Parlamentem Europejskim.

Mocna poprawa wyników Grupy Gremi Media

Udział szeroko rozumianego segmentu cyfrowego w przychodach szykowanej do debiutu giełdowego grupy zwiększył się do 37 proc.

Bunt nadawców nowych naziemnych stacji

Nadawcy kanałów z tzw. multipleksu ósmego buntują się przeciwko płaceniu Emitelowi za dosył tych stacji ustalonych stawek, bo ich zdaniem nie ma on obiecan...

Operatorzy faworyzują nowych klientów

Operatorzy sieci komórkowych oraz telewizji kablowej i satelitarnej znacznie bardziej dbają o nowych klientów niż o dotychczasowych – uważa większość klien...

Apple i Visa pozwani

Nieduża spółka z Bostonu pozwała koncerny Apple i Visa o kradzież technologii szyfrowania umożliwiającej bezpieczne, bezprzewodowe transakcje płatnicze, zw...

Wiedźmin rusza na podbój telewizji

Wielkie platformy z internetowym wideo coraz mocniej stawiają na lokalne produkcje. Netflix postawił na „Wiedźmina" i nakręci serial.

Instagram i Snapchat przyczyną depresji młodych ludzi

Ze wszystkich popularnych aplikacji, Instagram ma najgorszy wpływ na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Szkodliwe działanie ma również Snapchat – wynika z n...

Prof. Allan Lichtman dla rp.pl: Dochodzenie ws. Donalda Trumpa jak za Richarda Nixona

- Republikanie powinni poprzeć wniosek o wszczęcie procedury impeachmentu - mówi serwisowi rp.pl prof. Allan Lichtman, ceniony historyk polityki z American...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama