Reklama

Anna Lubowska nową prezes GroupM w Polsce

GroupM to jedna z największych grup agencji mediowych na świecie. W Polsce w jej skład wchodzą m.in. agencje Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus.

Aktualizacja: 05.09.2017 12:29 Publikacja: 05.09.2017 11:28

Anna Lubowska nową prezes GroupM w Polsce

Anna Lubowska pracuje dla GroupM od 25 lat. Ostatnio, od 2009 roku zarządzała siecią agencji mediowych MEC w 29 krajach (na terenie Rosji i Wspólnoty Niepodległych Państw oraz w Europie Środkowo-Wschodniej). Wcześniej była prezesem MEC na Europę Środkowo-Wschodnią (w tym w na Polskę).

- Pod jej kierownictwem agencja MEC stała się największym domem mediowym w kraju, który od 15 lat zajmuje pierwsze miejsce w rankingu Effie Effectiveness. Wcześniej związana była również z agencjami holdingu WPP (mediowa grupa inwestycyjna, do której należy GroupM –red.)– JWT/Parintex i Y&R. Pierwsze doświadczenia zawodowe po skończeniu studiów na Uniwersytecie Warszawskim gromadziła jako dziennikarz kobiecego magazynu „Przyjaciółka” – podaje GroupM w komunikacie. W latach 2009-2011 Lubowska była też prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zasiadała też w jury konkursów marketingowych, takich jak: Effie, Cannes Lions, Golden Drums, Media Trendy, Golden Hummer czy European MIXX Awards.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama