Aktualizacja: 05.09.2017 12:29 Publikacja: 05.09.2017 11:28
Anna Lubowska pracuje dla GroupM od 25 lat. Ostatnio, od 2009 roku zarządzała siecią agencji mediowych MEC w 29 krajach (na terenie Rosji i Wspólnoty Niepodległych Państw oraz w Europie Środkowo-Wschodniej). Wcześniej była prezesem MEC na Europę Środkowo-Wschodnią (w tym w na Polskę).
- Pod jej kierownictwem agencja MEC stała się największym domem mediowym w kraju, który od 15 lat zajmuje pierwsze miejsce w rankingu Effie Effectiveness. Wcześniej związana była również z agencjami holdingu WPP (mediowa grupa inwestycyjna, do której należy GroupM –red.)– JWT/Parintex i Y&R. Pierwsze doświadczenia zawodowe po skończeniu studiów na Uniwersytecie Warszawskim gromadziła jako dziennikarz kobiecego magazynu „Przyjaciółka” – podaje GroupM w komunikacie. W latach 2009-2011 Lubowska była też prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zasiadała też w jury konkursów marketingowych, takich jak: Effie, Cannes Lions, Golden Drums, Media Trendy, Golden Hummer czy European MIXX Awards.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas