Reklama

Odbiorcy mediów cyfrowych połowę czasu spędzają w aplikacjach mobilnych

Według raportu firmy analitycznej comScore, odbiorcy mediów cyfrowych połowę swojego czasu poświęcają na korzystanie z aplikacji mobilnych. Najpopularniejsze aplikacje są natomiast własnością dwóch firm: Facebooka i Google. Duopol przełamuje Snapchat

Aktualizacja: 30.08.2017 12:22 Publikacja: 30.08.2017 11:56

Odbiorcy mediów cyfrowych połowę czasu spędzają w aplikacjach mobilnych

Foto: Bloomberg

Przeciętnie użytkownicy spędzają 87 proc. czasu przeznaczonego na media cyfrowe na korzystaniu z aplikacji mobilnych. Na korzystanie ze stron internetowych przeznaczają 13 proc. swojego czasu.

W raporcie comScore zaznacza się również, że użytkownicy smartfonów najwięcej czasu - bo aż 96 proc. - poświęca korzystaniu z 10 najczęściej używanych aplikacji. Połowa z tego czasu przeznaczana jest na korzystanie z jednej, wybranej aplikacji, która jest najczęściej wykorzystywana przez użytkownika. Dla każdej grupy wiekowej biorącej udział w badaniu, aplikacja pierwszego wyboru była własnością jednej z dwóch firm: Facebooka bądź Google.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama