Reklama
Reklama

Odbiorcy mediów cyfrowych połowę czasu spędzają w aplikacjach mobilnych

Według raportu firmy analitycznej comScore, odbiorcy mediów cyfrowych połowę swojego czasu poświęcają na korzystanie z aplikacji mobilnych. Najpopularniejsze aplikacje są natomiast własnością dwóch firm: Facebooka i Google. Duopol przełamuje Snapchat

Aktualizacja: 30.08.2017 12:22 Publikacja: 30.08.2017 11:56

Odbiorcy mediów cyfrowych połowę czasu spędzają w aplikacjach mobilnych

Foto: Bloomberg

Przeciętnie użytkownicy spędzają 87 proc. czasu przeznaczonego na media cyfrowe na korzystaniu z aplikacji mobilnych. Na korzystanie ze stron internetowych przeznaczają 13 proc. swojego czasu.

W raporcie comScore zaznacza się również, że użytkownicy smartfonów najwięcej czasu - bo aż 96 proc. - poświęca korzystaniu z 10 najczęściej używanych aplikacji. Połowa z tego czasu przeznaczana jest na korzystanie z jednej, wybranej aplikacji, która jest najczęściej wykorzystywana przez użytkownika. Dla każdej grupy wiekowej biorącej udział w badaniu, aplikacja pierwszego wyboru była własnością jednej z dwóch firm: Facebooka bądź Google.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama