Odbiorcy mediów cyfrowych połowę czasu spędzają w aplikacjach mobilnych

Według raportu firmy analitycznej comScore, odbiorcy mediów cyfrowych połowę swojego czasu poświęcają na korzystanie z aplikacji mobilnych. Najpopularniejsze aplikacje są natomiast własnością dwóch firm: Facebooka i Google. Duopol przełamuje Snapchat

Aktualizacja: 30.08.2017 12:22 Publikacja: 30.08.2017 11:56

Odbiorcy mediów cyfrowych połowę czasu spędzają w aplikacjach mobilnych

Foto: Bloomberg

PAP

Przeciętnie użytkownicy spędzają 87 proc. czasu przeznaczonego na media cyfrowe na korzystaniu z aplikacji mobilnych. Na korzystanie ze stron internetowych przeznaczają 13 proc. swojego czasu.

W raporcie comScore zaznacza się również, że użytkownicy smartfonów najwięcej czasu - bo aż 96 proc. - poświęca korzystaniu z 10 najczęściej używanych aplikacji. Połowa z tego czasu przeznaczana jest na korzystanie z jednej, wybranej aplikacji, która jest najczęściej wykorzystywana przez użytkownika. Dla każdej grupy wiekowej biorącej udział w badaniu, aplikacja pierwszego wyboru była własnością jednej z dwóch firm: Facebooka bądź Google.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie