Polski „Vogue” startuje w marcu

Luksusowy magazyn dla kobiet, który od marca 2018 roku ma się ukazywać w Polsce co miesiąc, ma już skompletowany zespół redakcyjny, którym, jak zapowiadano wcześniej, pokieruje Filip Niedenthal.

Aktualizacja: 11.09.2017 21:40 Publikacja: 11.09.2017 20:27

Zespół „Vogue” (od lewej): Małgosia Bela, Filip Niedenthal, Katarzyna Kulczyk

Zespół „Vogue” (od lewej): Małgosia Bela, Filip Niedenthal, Katarzyna Kulczyk

Foto: materiały prasowe

Jego zastępcą będzie Joanna Lorynowicz, wieloletnia wicenaczelna „Twojego Stylu", dyrektorem artystycznym został Łukasz Aksamit, który pracował na takim samym stanowisku w magazynie „Glamour", działem kultura pokieruje natomiast Anda Rottenberg, kuratorka sztuki, w latach 1993–2001 dyrektor Galerii Sztuki Zachęta.

Dział mody będzie prowadzony przez Danielę Agnelli, od lat współpracującą z marką „Vogue" Włoszkę mieszkającą w Londynie (ostatnio pracowała jako dyrektor mody przy wprowadzeniu na rynek „Vogue Arabia") we współpracy ze stylistką Karoliną Gruszecką (wcześniej m.in. stylistka „Elle").

Pozostało 81% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie