CCC poprawia wyniki
Obuwnicza grupa na poziomie netto zarobiła w I kwartale ponad 6 mln zł, gdy analitycy oczekiwali straty, ale zysk operacyjny był niższy od prognoz.
Zadyszka LPP
Lider polskiego rynku odzieżowego znowu rozczarowuje, a jego obuwniczy odpowiednik notuje wzrost sprzedaży.
E-rynek bez granic
Geograficzne ograniczenia handlu w sieci mają zniknąć, skorzystają konsumenci i biznes.
Unia zniesie cyfrowe granice
Komisja Europejska przygotowuje plan ograniczenia barier na rynku cyfrowym. Stawką jest innowacyjność europejskiej gospodarki.
Rower to komunijny hit
Z tej okazji kupowane są wyjątkowo drogie prezenty. Dla producentów i sprzedawców rowerów oraz dla jubilerów to bardzo ważny okres wpływający na całoroczne...
Polskie firmy zdobywają świat
Ostatnie 25 lat to okres silnej ekspansji polskich firm na zagranicznych rynkach - wynika z raportu firmy audytorsko-doradczej Grant Thornton: "Zagraniczna...
6,4 mld funtów straty Tesco
Brytyjski gigant ogłosił najgorsze wyniki w historii. To kolejny dowód, że konsumenci mają dość robienia zakupów w wielkich halach.