Reklama
Rozwiń

Spadek obrotów Gino Rossi

Obuwniczo-odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu zanotowała spadek przychodów ze sprzedaży detalicznej. Dotyczy to obu segmentów, ale większe tąpnięcie nastąp...

Wojas ze spadkiem

Mimo że w ubiegłym miesiącu skonsolidowane przychody obuwniczej firmy wzrosły, to ważna dla inwestorów sprzedaż detaliczna spadła.

Redan zwiększa sprzedaż

Odzieżowa grupa wypracowała w marcu niewielki wzrost sprzedaży. Kolejny raz dobrze zaprezentował się dyskontowy TextilMarket, gorzej modowy Top Secret.

CDRL na plusie

Właściciel dziecięcej odzieżowej marki Coccodrillo w marcu zwiększył przychody, ale w mniejszym tempie niż poprzednich miesiącach.

Chińska herbata z internetu

Najpopularniejszy napój Azji zdobywa nowe dla siebie terytorium.

Partnerstwo sposobem na silną konkurencję

Polskie firmy coraz chętniej wybierają franczyzę jako metodę rozwoju.

Poczta zaoferuje bezpłatne zwroty e-zakupów

Państwowy operator i jeden z największych w Polsce internetowych sklepów ze sprzętem elektronicznym nawiązują współpracę.

Vistula utrzymuje wysokie tempo

Odzieżowo-jubilerska grupa w marcu, pomimo negatywnego wpływu świąt na handel, kolejny raz zanotowała wysokie dynamiki sprzedaży niż w lutym.

Umiarkowany wzrost LPP

Przy spadku marży odzieżowa grupa w marcu zwiększyła sprzedaż o jedną dziesiątą, wolniej od tempa wzrostu powierzchni handlowej. Cały I kwartał wypadł blado.

Zakaz handlu w niedzielę mocno dzieli Polaków

Niewielką przewagę mają jego zwolennicy. „Solidarność" chce, by go wprowadzić już w 2017 r.

Reklama
Reklama

Za 91 proc. wydatków konsumenckich będą odpowiadać mieszkańcy miast

Zmiany na rynku są coraz głębsze. Za 91 proc. wydatków konsumenckich będą odpowiadać mieszkańcy miast. W Polsce najszybciej będzie rosło znaczenie klientów...

Sharp zmieni właściciela

Producent elektroniki zaakceptował ofertę od tajwańskiej grupy Foxconn

Niemieckie Metro się podzieli?

Niemiecki gigant handlowy zamierza się podzielić na dwie niezależne firmy.

Nowy program Bytomia

Odzieżowa spółka proponuje nowy program opcyjny, mający bardziej zmotywować jej zarząd. Czy również tym razem uda się zrealizować kryteria?

Kosmetyki utrzymały pozycję lidera sprzedaży bezpośredniej

Do 3,1 mld zł wzrosły w ubiegłym roku przychody sektora sprzedaży bezpośredniej w Polsce. To o 4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Firmy z branży odzieżowej poprawią wyniki

Polskie spółki korzystają z dobrej koniunktury, ale ceny akcji niektórych z nich są już wysokie.

Wartość nieruchomości sieci handlowych sięga dziesiątków miliardów złotych

Wartość nieruchomości sieci handlowych sięga dziesiątków miliardów złotych. Inwestorzy poszukują takich działek.

Tesco oskarżone o fałszywe etykiety

Nazwy fikcyjnych farm na etykietach produktów Tesco wprowadzają w błąd konsumentów – apelują brytyjscy rolnicy.

Rekord w eksporcie zabawek

W ubiegłym roku wysłaliśmy w świat lalki, misie, gry i rowery za prawie 4,6 mld zł.

Komisja wzięła w obroty podatek obrotowy

KE piętrzy uwagi, bo obawia się powtórki z Węgier. Efekt? Nie wiadomo, kiedy będzie projekt.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama