Aktualizacja: 14.03.2017 11:22 Publikacja: 14.03.2017 10:38
Foto: PhotoXpress
W 2016 r. z siecią Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) skontaktowało się niemal 91,4 tys. konsumentów. Oznacza to, że skarg było 19 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdecydowana większość zgłaszanych problemów, bo aż 75 proc. dotyczyło umów zawieranych przez internet.
Działające w Polsce Europejskie Centrum Konsumenckie, będące częścią ECC-Net, w 2016 r. otrzymało prawie dwa razy więcej skarg niż w 2015 r.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas