Polacy skarżą się na Brytyjczyków

Niemal co druga skarga konsumencka złożona w Polsce w 2016 r. dotyczyła złych doświadczeń z brytyjskimi przedsiębiorcami.

Aktualizacja: 14.03.2017 11:22 Publikacja: 14.03.2017 10:38

Polacy skarżą się na Brytyjczyków

Foto: PhotoXpress

W 2016 r. z siecią Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) skontaktowało się niemal 91,4 tys. konsumentów. Oznacza to, że skarg było 19 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdecydowana większość zgłaszanych problemów, bo aż 75 proc. dotyczyło umów zawieranych przez internet.

Działające w Polsce Europejskie Centrum Konsumenckie, będące częścią ECC-Net, w 2016 r. otrzymało prawie dwa razy więcej skarg niż w 2015 r.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Jacek Rutkowski po 22 latach przestaje być prezesem Amiki
Handel
Taliban dostarczy Putinowi owoce, przyprawy i dywany
Handel
Dotkliwy cios w portfele Amerykanów. Największa sieć sklepów podwyższy ceny przez cła
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym