Polacy skarżą się na Brytyjczyków

Niemal co druga skarga konsumencka złożona w Polsce w 2016 r. dotyczyła złych doświadczeń z brytyjskimi przedsiębiorcami.

Aktualizacja: 14.03.2017 11:22 Publikacja: 14.03.2017 10:38

Polacy skarżą się na Brytyjczyków

Foto: PhotoXpress

W 2016 r. z siecią Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) skontaktowało się niemal 91,4 tys. konsumentów. Oznacza to, że skarg było 19 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdecydowana większość zgłaszanych problemów, bo aż 75 proc. dotyczyło umów zawieranych przez internet.

Działające w Polsce Europejskie Centrum Konsumenckie, będące częścią ECC-Net, w 2016 r. otrzymało prawie dwa razy więcej skarg niż w 2015 r.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?