Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy skarżą się na Brytyjczyków

Niemal co druga skarga konsumencka złożona w Polsce w 2016 r. dotyczyła złych doświadczeń z brytyjskimi przedsiębiorcami.

Aktualizacja: 14.03.2017 11:22 Publikacja: 14.03.2017 10:38

Polacy skarżą się na Brytyjczyków

Foto: PhotoXpress

W 2016 r. z siecią Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) skontaktowało się niemal 91,4 tys. konsumentów. Oznacza to, że skarg było 19 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdecydowana większość zgłaszanych problemów, bo aż 75 proc. dotyczyło umów zawieranych przez internet.

Działające w Polsce Europejskie Centrum Konsumenckie, będące częścią ECC-Net, w 2016 r. otrzymało prawie dwa razy więcej skarg niż w 2015 r.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama