Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie jesteśmy wierni sklepom

Aż 75 proc. Polaków korzysta z programów lojalnościowych. Daje nam to miejsce w czołówce Europy.

Aktualizacja: 20.03.2017 21:31 Publikacja: 20.03.2017 19:00

Nie jesteśmy wierni sklepom

Foto: 123rf.com

Tak wysoki odsetek osób korzystających z programów lojalnościowych daje Polsce pozycję w gronie europejskich liderów. Jak wynika z badania TNS dla Comarch, wyższy jest tyko w Wielkiej Brytanii i Szwajcarii.

Głównym motywem korzystania z nich są rabaty i promocje dla posiadaczy kart. Największa grupa chce je otrzymywać e-mailem, a w sprawie stanu punktów konsumenci chcą kontaktować się tylko w sklepie podczas zakupów.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama