Nie jesteśmy wierni sklepom

Aż 75 proc. Polaków korzysta z programów lojalnościowych. Daje nam to miejsce w czołówce Europy.

Aktualizacja: 20.03.2017 21:31 Publikacja: 20.03.2017 19:00

Nie jesteśmy wierni sklepom

Foto: 123rf.com

Tak wysoki odsetek osób korzystających z programów lojalnościowych daje Polsce pozycję w gronie europejskich liderów. Jak wynika z badania TNS dla Comarch, wyższy jest tyko w Wielkiej Brytanii i Szwajcarii.

Głównym motywem korzystania z nich są rabaty i promocje dla posiadaczy kart. Największa grupa chce je otrzymywać e-mailem, a w sprawie stanu punktów konsumenci chcą kontaktować się tylko w sklepie podczas zakupów.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama