Aktualizacja: 10.03.2017 11:55 Publikacja: 10.03.2017 11:16
Foto: tv.rp.pl
Przez ostatnie kilkanaście lat rynek handlowy mocno ewoluował. - Przed laty była ekspansja hipermarketów – mówił Faliński.
- To jest klasyczny scenariusz. Wchodzą hipermarkety, zagospodarowują skoncentrowane aglomeracje, pokazują co mogą jako handel, a potem to zaczyna się rozpełzać po całym rynku. Ponieważ więcej nas jest poza wielkimi miastami w tej chwili dominanta jest przy powierzchniach średnich i małych punktów handlowych. One sobie radzą dobrze. Hipermarkety nas nie połknęły, jak niektórzy prognozowali. W Polsce granica dla hipermarketów to 600-700 sklepów. Teraz dochodzi do 600 – tłumaczył.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas