Gino Rossi zwiekszył sprzedaż w czerwcu

Obuwniczo-odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu, inaczej niż we wcześniejszych, zwiększyła jednocześnie sprzedaż i marże w obu segmentach.

Limited Brands: marka Victoria's Secret musi zmienić asortyment

Amerykański koncern Limited Brands, który jest m.in. właścicielem marki Victoria's Secret, ma poważne problemy ze spadkiem sprzedaży.

LPP zwiększył sprzedaż w czerwcu

Odzieżowy gigant kontynuuje tegoroczne trendy: sprzedaż rośnie w przyzwoitym tempie, wyższym od wzrostu powierzchni handlowej, ale marże brutto spadają.

CCC zwiekszyła sprzedaż

Obuwnicza firma ma za sobą kolejny dobry miesiąc. Cel zwiększenia sprzedaży w całym roku o około 40 proc. staje się coraz bardziej realny.

Polacy coraz więcej wydają na swoje psy

Już niemal połowa właścicieli przeznacza na czworonogi co najmniej 100 zł miesięcznie. Klienci coraz częściej wybierają e-sklepy.

Kamil Gaworecki i Rafał Brzoska w radzie nadzorczej HubStyle

Kamil Gaworecki i Rafał Brzoska, czyli znani zarządzający funduszami i biznesmen, zostali powołani do rady nadzorczej giełdowej spółki zajmującej się handl...

Coccodrillo otwiera wakacyjne sklepy nad polskim morzem

Firma CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, specjalnie na czas letnich urlopów otwiera sezonowe salony w popularnych pośród turystów na...

Zakupy z katalogów trzymają się mocno

Wartość sprzedaży bezpośredniej w Unii Europejskiej wzrosła o 4,4 proc. w skali roku. Polska jest tu piątym co do wielkości rynkiem.

CCC wchodzi do Serbii

Największa obuwnicza firma w Polsce i Europie Środkowej stawia kolejny krok w swojej ekspansji i niedługo otworzy pierwsze sklepy w Serbii.

W Estonii jest 40 firm produkujących kosmetyki

Nigdy jeszcze na estońskim rynku nie działało tak dużo rodzimych producentów kosmetyków.

Reklama
Reklama

Kering: Francois-Henri Pinault nie zamierza sprzedawać Pumy

Francuska grupa artykułów luksusowych Kering nie zamierza na razie sprzedawać swej filii, Pumy — oświadczył dziennikowi „Financial Times" jej prezes Franco...

Handel internetowy napędza polską gospodarkę

Coraz więcej konsumentów czas przed komputerem spędza nie tylko na przeglądaniu stron. Zakupy w sieci, także za granicą, robi ponad połowa internautów. W t...

Adam Cich: Większość produkcji trafia na eksport

Dla producentów AGD coraz większe znaczenie mają wydatki Polaków - mówi Adam Cich, szef Electrolux na region

LPP ma w Polsce już tysiąc sklepów

Odzieżowa grupa otworzyła w czwartek swój 1000. sklep w naszym kraju. Czy to już koniec rozwoju w Polsce?

Eksport wyrazem patriotyzmu

To, co firmy zachodnie zrozumiały dawno, w Polsce dopiero się dzieje.

Polscy konsumenci chcą kupować krajowe produkty

Od kilku lat widać modę na krajowe marki. Jednak konsumenci różnie oceniają co jest faktycznie polskim produktem.

Litewska sieć handlowa Maksima LT ukarana za zmowę cenową

Największa sieć handlowa w bałtyckich republikach i producent mrożone zapłacą w sumie 16 mln euro za zmowę cenową. Trwała ona 10 lat.

Rosja: mleko z gipsem proszę. Smacznego!

Krochmal, miał, mydło, sodę, wapno na nawet gips dodają do mleka i nabiału niektórzy producenci w Rosji.

Hotel lepszym klientem dla hurtowni niż sklep

Najważniejsi dla dystrybutorów hurtowych są teraz nie sprzedawcy detaliczni, ale klienci biznesowi. Zwłaszcza firmy z branży noclegów, restauracji i cateri...

Portugalia otwarta na przedsiębiorców z Polski

Kraje portugalskojęzyczne są szansą na wzrost polskiego eksportu. W Warszawie odbyło się biznesowe Forum Polska–Portugalia–Angola–Brazylia–Mozambik.

Reklama
Reklama