Reklama

Jedną piątą zakupów w tej kategorii robimy w Internecie

Odzież, książki i obuwie to kategorie najczęściej kupowane online przez Europejczyków - wynika z najnowszych badań preferencji konsumenckich Barometr E-shopper, przeprowadzonych przez DPDgroup.

Aktualizacja: 26.04.2017 15:01 Publikacja: 26.04.2017 14:38

Jedną piątą zakupów w tej kategorii robimy w Internecie

Foto: Bloomberg

48 proc. robiących zakupy w sieci kupuje odzież, 43 proc. - książki, a 40 proc. - obuwie. Raport pokazuje, że europejscy konsumenci realizują przez internet już 20 proc. zakupów ubrań, a deklarowana średnia kwota ostatniego zakupu na tę kategorię produktów wynosi 65 euro.

- Rynek zakupów odzieży w kanale internetowym rośnie w całej Europie od wielu lat. Wynika to ze zmian w modelach biznesowych tradycyjnych sieci sprzedaży w kierunku tzw. omnichannel oraz nowego prawa konsumenckiego zwiększającego uprawnienia nabywców w sieci. Segment sprzedaży odzieży online osiąga powoli dojrzałość i można spodziewać się, że wzrosty sprzedaży w tej kategorii będą mniej dynamiczne - wyjaśnia Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama