Za co klienci lubią centra wyprzedażowe

8 na 10 osób odwiedzających polskie outlety robi w nich zakupy wydając jednorazowo średnio ponad 240 zł. To niewiele, ale centra wyprzedaży będą popularniejsze.

Aktualizacja: 25.04.2017 11:55 Publikacja: 25.04.2017 11:40

Outlet w Białymstoku

Outlet w Białymstoku

Foto: materiały prasowe

Outlety muszą jednak wprowadzić usługi towarzyszące, które podniosą komfort zakupów i zwiększą atrakcyjność outletów - tak wynika z raportu Colliers International "Polowanie na okazje. Potencjał centrów wyprzedażowych w Polsce", który powstał przy współpracy z firmą IQS.

Odzieżówka filarem

Pozostało 92% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Nieruchomości
Biurowiec The Form otwarty na najemców
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Develia sprzedała grunt przy Kolejowej we Wrocławiu
Nieruchomości
Robyg wybuduje osiedle przy zabytkowym browarze Haasego. Prawie 1,5 tys. mieszkań
Nieruchomości
Rynek nieruchomości rok po powołaniu rządu. Ile dowiozły ministerstwa?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Mieszkaniówka na karuzeli