Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.04.2017 13:14 Publikacja: 26.04.2017 12:13
Foto: Bloomberg
Katarzyna Scheer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Biedronce, powiedziała portugalskiemu dziennikowi Dinheiro Vivo, że dla polskich konsumentów, zwłaszcza w przypadku żywności, ważna jest bliskość placówek. Biedronka im to zapewnia, co jest jedną z przewag konkurencyjnych największej sieci handlowej w naszym kraju.
Oczywistym atutem sieci są też niskie ceny. Biedronka osiąga je dzięki cięciu kosztów. Jak wyjaśnia Katarzyna Scheer, spółka wprowadziła wiele oszczędności, przykładowo nie używa wielu półek ani ekspozytorów. Wybrane produkty pozostają w pudełkach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas