Biedronka zaczęła oszczędzać. Wyniki są imponujące

Na bardzo konkurencyjnym rynku dyskontów Biedronka radzi sobie bardzo dobrze notując świetne wyniki finansowe. Wiadomo, że osiąga to m.in. dzięki oszczędnościom na półkach i regałach.

Aktualizacja: 26.04.2017 13:14 Publikacja: 26.04.2017 12:13

Biedronka zaczęła oszczędzać. Wyniki są imponujące

Foto: Bloomberg

Katarzyna Scheer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Biedronce, powiedziała portugalskiemu dziennikowi Dinheiro Vivo, że dla polskich konsumentów, zwłaszcza w przypadku żywności, ważna jest bliskość placówek. Biedronka im to zapewnia, co jest jedną z przewag konkurencyjnych największej sieci handlowej w naszym kraju.

Oczywistym atutem sieci są też niskie ceny. Biedronka osiąga je dzięki cięciu kosztów. Jak wyjaśnia Katarzyna Scheer, spółka wprowadziła wiele oszczędności, przykładowo nie używa wielu półek ani ekspozytorów. Wybrane produkty pozostają w pudełkach.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?