Auchan wprowadza nową markę – MyAuchan

Znana z hipermarketów sieć, chce konkurować także w segmencie małych sklepów.

Publikacja: 25.04.2017 16:19

Auchan wprowadza nową markę – MyAuchan

Foto: Fotorzepa/Magda Starowieyska

Francuska sieć handlowa Auchan wprowadzi na polski rynek swoją nową markę – MyAuchan. W Polsce placówki nowych sklepów mają funkcjonować pod szyldem „Moje Auchan". Sieć dopiero co zaczęła testowanie tego formatu w Portugalii, a już wprowadza go do Polski.

Sklepy „Moje Auchan" mają być typowymi placówkami typu convenience o powierzchni od 200 do 500 metrów kwadratowych. Jeżeli będą wyglądać tak, jak placówka w Lizbonie, to zapewne będą podzielone na trzy strefy – świeża żywność, przekąski i pozostałe artykuły spożywcze. Będzie w nich także duży wybór zdrowej i dietetycznej żywności. Taki format sklepu oznacza, ze Auchan będzie też konkurować z sieciami takimi jak ABC, Żabka czy z należącymi do Carrefour sklepami Carrefour Express.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Polacy wydają coraz mniej na dzieci, za to więcej na zwierzęta
Handel
Niemieccy giganci handlowi planują fuzję po 60 latach podziału
Handel
Haribo ostrzega i wycofuje żelki „Happy Cola”. Konopie w słodyczach
Handel
Szwajcaria też traci na cłach Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Obiekt z apartamentami inwestycyjnymi dla tych, którzy szukają solidnych fundamentów
Handel
Polacy liderami wzrostu wydatków internetowych. Mistrzowie okazji