Krajowe sieci też stawiają na marki własne

Poprawiając i poszerzając ofertę, chcą walczyć o klientów. Dzięki temu mogą się też integrować w większe struktury.

Aktualizacja: 01.05.2017 20:16 Publikacja: 01.05.2017 19:41

Marki własne podbijają polski rynek. Produkty na zlecenie sieci handlowych to niemal 30 proc. naszego rynku FMCG.

Zyskują obydwie strony – detaliści na markach własnych generują wyższe marże, ponieważ produktów nie trzeba specjalnie promować. Klienci są zadowoleni z niższych cen, nawet o 30 proc.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Dotkliwy cios w portfele Amerykanów. Największa sieć sklepów podwyższy ceny przez cła
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości