Krajowe sieci też stawiają na marki własne

Poprawiając i poszerzając ofertę, chcą walczyć o klientów. Dzięki temu mogą się też integrować w większe struktury.

Aktualizacja: 01.05.2017 20:16 Publikacja: 01.05.2017 19:41

Marki własne podbijają polski rynek. Produkty na zlecenie sieci handlowych to niemal 30 proc. naszego rynku FMCG.

Zyskują obydwie strony – detaliści na markach własnych generują wyższe marże, ponieważ produktów nie trzeba specjalnie promować. Klienci są zadowoleni z niższych cen, nawet o 30 proc.

Pozostało 85% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?