Dyskonty takie jak Lidl zwiększają sprzedaż kosmetyków w Polsce

Oferta tej kategorii rośnie nawet o 40 proc. rocznie. Czy drogerie powinny zacząć się bać?

Kolejna odsłona rynku „smart" w Polsce

Rynek urządzeń smart, znajdujących się na wyposażeniu naszego domu, szybko rośnie. Według analityków w 2020 r. na świecie osiągnie on wartość 37,2 mld dol.

Już niedługo zakupy zrobimy na Facebooku

Długo oczekiwana usługa zakupowa Facebook Marketplace wystartowała w czterech krajach tydzień temu, ale firma zapowiedziała już prace nad jej wprowadzeniem...

Nieznany bilans korzyści z CETA

Wokół umowy o wolnym handlu z Kanadą narasta coraz więcej wątpliwości. A rząd wciąż nie zajmuje oficjalnego stanowiska w tej sprawie.

Jarosław Kaczyński: Podatek handlowy ma zostać

Jarosław Kaczyński opowiada się za dalszym opodatkowaniu sieci handlowych

PKO BP wycofuje się z finansowania Almy

Bank wypowiedział spółce trzy umowy kredytowe, co zobowiązuje ją do spłaty 61 mln zł. Kurs zanurkował.

Rewolucja w podatku obrotowym

Wiceminister finansów Wiesław Janczyk zapowiedział nowe podejście do zakwestionowanego przez Komisję Europejską podatku obrotowego w handlu.

Pomorskie firmy tracą na zawieszeniu małego ruchu granicznego z Rosją

Na zawieszeniu małego ruchu granicznego straciły głównie firmy handlowe, usługowe, medyczne oraz gastronomia i hotele.

Dariusz Miłek: W 2018 r. chcemy wyjść w świat

Skoro nasz model biznesowy przyjął się w Europie, przyjmie się też w Azji czy USA. To kwestia znalezienia odpowiedniej kadry – mówi prezes, założyciel i gł...

Umowa o wolnym handlu z Kanadą - CETA - pozostaje bardzo odległa

Wśród polskich przedsiębiorców CETA – umowa o wolnym handlu z Kanadą – nie wywołuje aż takich emocji jak wśród polityków czy rolników.

Reklama
Reklama

Raport NBP: Wzrost płac uderzy w konsumentów

Kontynuacja podwyżek płac może skłonić krajowe firmy do przerzucenia rosnących kosztów w ceny.

Sprzedaż bezpośrednia zabiega o milenialsów

Poprzez rozwój w internecie branża stara się dotrzeć do klientów oraz konsultantów z pokolenia Y, których udział w ostatnich latach spadał.

Vistula liczy na jesień

Wrześniowy wzrost sprzedaży Vistuli nie był już tak imponujący jak w poprzednich miesiącach, ale październik zapowiada się dobrze.

Kampania wyborcza w USA uziemiła handel

Amerykańscy handlowcy narzekają, iż kampania prezydencka Clinton vs. Trump odwraca uwagę klientów od zakupów jak żadna inna w historii.

#RZECZoBIZNESIE: Michał Kanownik: 500 plus nie przekłada się na podwyżki cen elektroniki i AGD

Nie tylko 500 plus miało pozytywny wpływ na rynek RTV i AGD w 2016 roku – uważa Michał Kanownik, prezes Związku Importerów i Producentów Sprzętu Elektryczn...

Polskie szminki podbijają Azję

Kosmetyki kolorowe stały się jedną z polskich specjalności eksportowych. Polscy producenci mogą zwiększyć ich sprzedaż, zwłaszcza na odległych rynkach.

Centra handlowe: jakie marki wejdą do Polski

Coraz więcej marek premium i luksusowych rozważa rozwój w Polsce - mówi Anna Hofman, ekspert firmy Cushman & Wakefield.

Dzieci często decydują o rodzinnych zakupach

Co ważne, ich głos liczy się przy kupnie nie tylko gier czy ubrań, ale też w przypadku mebli czy przy wyborze miejsca wakacyjnego wyjazdu.

800 tys. gazet do kosza. Internauci zapowiadają bojkot Rossmana za krytykę 500+

W październikowym wydaniu Skarbu, darmowego miesięcznika dystrybuowanego w galeriach Rossmann, ukazały się dwa artykuły krytycznie opisujące program 500+....

Popularny sklep internetowy Merlin na nowo zdobywa klientów

E-sklep wychodzi z tarapatów. Realizuje już kilkadziesiąt tysięcy zamówień miesięcznie.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama