Amazon ma własne święto

Sukces trzeciej edycji specjalnego święta zakupowego dla abonentów usługi Prime przekroczył najśmielsze oczekiwania platformy internetowej

Aktualizacja: 12.07.2017 18:02 Publikacja: 12.07.2017 17:39

Amazon ma własne święto

Foto: Bloomberg

W szczytowym momencie tylko Amerykanie składali 6 tys. zamówień na minutę. Amazon ogłosił dla posiadaczy abonamentu Prime specjalne 30 godzin okazji cenowych, co w efekcie dało najwyższe dzienne obroty w historii firmy. Akcja zaczęła się w ostatni poniedziałek o 18 według czasu z zachodniego wybrzeża USA. Jak podała firma w komunikacie „Prime Day" okazał się znacznie większym sukcesem niż Black Friday czy Cyber Monday.

Sprzedaż wzrosłą o 60 proc. w stosunku do takiej akcji z 2016 r. Specjalne zakupy mogli robić abonenci Prime z 13 krajó1), gdzie można z takiej opcji korzystać. Za 99 dolarów rocznej opłaty Amazon daje specjalne rabaty oraz co najważniejsze przyspieszoną dostawę zakupów. Hitem był sterowany głosem głośnik Echo, ze specjalnie obniżoną ceną. Jednak w poszczególnych krajach preferencje zakupowe się różniły liście bestsellerów znalazły się choćby Playstation 4s czy Soda Stream, ale również inne sprzęty Amazona jak Kindle czy Fire.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów
Handel
Trudna walka o modę w skali XXL
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Handel
W sklepach na dobre zaczyna się świąteczne szaleństwo