Reklama

Amazon ma własne święto

Sukces trzeciej edycji specjalnego święta zakupowego dla abonentów usługi Prime przekroczył najśmielsze oczekiwania platformy internetowej

Aktualizacja: 12.07.2017 18:02 Publikacja: 12.07.2017 17:39

Amazon ma własne święto

Foto: Bloomberg

W szczytowym momencie tylko Amerykanie składali 6 tys. zamówień na minutę. Amazon ogłosił dla posiadaczy abonamentu Prime specjalne 30 godzin okazji cenowych, co w efekcie dało najwyższe dzienne obroty w historii firmy. Akcja zaczęła się w ostatni poniedziałek o 18 według czasu z zachodniego wybrzeża USA. Jak podała firma w komunikacie „Prime Day" okazał się znacznie większym sukcesem niż Black Friday czy Cyber Monday.

Sprzedaż wzrosłą o 60 proc. w stosunku do takiej akcji z 2016 r. Specjalne zakupy mogli robić abonenci Prime z 13 krajó1), gdzie można z takiej opcji korzystać. Za 99 dolarów rocznej opłaty Amazon daje specjalne rabaty oraz co najważniejsze przyspieszoną dostawę zakupów. Hitem był sterowany głosem głośnik Echo, ze specjalnie obniżoną ceną. Jednak w poszczególnych krajach preferencje zakupowe się różniły liście bestsellerów znalazły się choćby Playstation 4s czy Soda Stream, ale również inne sprzęty Amazona jak Kindle czy Fire.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama