Amazon ma własne święto

Sukces trzeciej edycji specjalnego święta zakupowego dla abonentów usługi Prime przekroczył najśmielsze oczekiwania platformy internetowej

Aktualizacja: 12.07.2017 18:02 Publikacja: 12.07.2017 17:39

Amazon ma własne święto

Foto: Bloomberg

W szczytowym momencie tylko Amerykanie składali 6 tys. zamówień na minutę. Amazon ogłosił dla posiadaczy abonamentu Prime specjalne 30 godzin okazji cenowych, co w efekcie dało najwyższe dzienne obroty w historii firmy. Akcja zaczęła się w ostatni poniedziałek o 18 według czasu z zachodniego wybrzeża USA. Jak podała firma w komunikacie „Prime Day" okazał się znacznie większym sukcesem niż Black Friday czy Cyber Monday.

Sprzedaż wzrosłą o 60 proc. w stosunku do takiej akcji z 2016 r. Specjalne zakupy mogli robić abonenci Prime z 13 krajó1), gdzie można z takiej opcji korzystać. Za 99 dolarów rocznej opłaty Amazon daje specjalne rabaty oraz co najważniejsze przyspieszoną dostawę zakupów. Hitem był sterowany głosem głośnik Echo, ze specjalnie obniżoną ceną. Jednak w poszczególnych krajach preferencje zakupowe się różniły liście bestsellerów znalazły się choćby Playstation 4s czy Soda Stream, ale również inne sprzęty Amazona jak Kindle czy Fire.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Jacek Rutkowski po 22 latach przestaje być prezesem Amiki
Handel
Taliban dostarczy Putinowi owoce, przyprawy i dywany
Handel
Dotkliwy cios w portfele Amerykanów. Największa sieć sklepów podwyższy ceny przez cła
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym