Aktualizacja: 10.07.2017 10:29 Publikacja: 10.07.2017 10:02
Foto: Bloomberg
Niemiecka sieć dyskontów przyspiesza z realizacją swoich ambitnych planów rozwojowych w Wielkiej Brytanii. Już teraz Lidl posiada tam 670 sklepów, z czego 35 zostało otwarte w ubiegłym roku. To jednak nie wystarczy tak dużemu graczowi na rynku, który zmaga się z coraz agresywniejszą konkurencją m. in. ze strony Tesco i Aldi. Wcześniej Lidl podawał, że jego dalekosiężnym celem jest zwiększenie liczby jego sklepów w Wielkiej Brytanii aż do 1,5 tys. i do tych planów podchodzi coraz bardziej na poważnie. Jak podała dzisiaj sieć, przez najbliższe dwa lata będzie otwierać tam rocznie ok. 50-60 supermarketów. Jest to część większej inwestycji, która pochłonie łącznie 1,5 mld funtów.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas