Cena znaczy coraz mniej

O wyborze przez konsumenta produktu czy usługi nie decyduje już ich koszt, ale doświadczenie zakupowe. W sprzedaży pomagają technologie - czytamy we wtorkowym wydaniu "Pulsu Biznesu".

Publikacja: 25.07.2017 08:16

Cena znaczy coraz mniej

Foto: 123RF

PAP

Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że obsługa klienta i tzw. customer experience (CEM), czyli doświadczenie zakupowe konsumentów, są obszarami umożliwiającymi odróżnienie się od konkurencji - pisze gazeta.

Nic więc dziwnego, że inwestycje w ten właśnie segment mają wzrosnąć globalnie z 5,06 mld dol. w 2016 r. do 13,18 mld USD w 2021 r. - wynika z badań firmy TouchPoint, na które powołuje się "Puls Biznesu". Zatem już niedługo może nastąpić prawdziwa rewolucja - bowiem po raz pierwszy w historii handlu to doświadczenie klienta, a nie cena, będzie miało większy wpływ na decyzje zakupowe.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy