Reklama

Cena znaczy coraz mniej

O wyborze przez konsumenta produktu czy usługi nie decyduje już ich koszt, ale doświadczenie zakupowe. W sprzedaży pomagają technologie - czytamy we wtorkowym wydaniu "Pulsu Biznesu".

Publikacja: 25.07.2017 08:16

Cena znaczy coraz mniej

Foto: 123RF

Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że obsługa klienta i tzw. customer experience (CEM), czyli doświadczenie zakupowe konsumentów, są obszarami umożliwiającymi odróżnienie się od konkurencji - pisze gazeta.

Nic więc dziwnego, że inwestycje w ten właśnie segment mają wzrosnąć globalnie z 5,06 mld dol. w 2016 r. do 13,18 mld USD w 2021 r. - wynika z badań firmy TouchPoint, na które powołuje się "Puls Biznesu". Zatem już niedługo może nastąpić prawdziwa rewolucja - bowiem po raz pierwszy w historii handlu to doświadczenie klienta, a nie cena, będzie miało większy wpływ na decyzje zakupowe.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Reklama
Reklama