Reklama
Rozwiń
Reklama

Cena znaczy coraz mniej

O wyborze przez konsumenta produktu czy usługi nie decyduje już ich koszt, ale doświadczenie zakupowe. W sprzedaży pomagają technologie - czytamy we wtorkowym wydaniu "Pulsu Biznesu".

Publikacja: 25.07.2017 08:16

Cena znaczy coraz mniej

Foto: 123RF

Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że obsługa klienta i tzw. customer experience (CEM), czyli doświadczenie zakupowe konsumentów, są obszarami umożliwiającymi odróżnienie się od konkurencji - pisze gazeta.

Nic więc dziwnego, że inwestycje w ten właśnie segment mają wzrosnąć globalnie z 5,06 mld dol. w 2016 r. do 13,18 mld USD w 2021 r. - wynika z badań firmy TouchPoint, na które powołuje się "Puls Biznesu". Zatem już niedługo może nastąpić prawdziwa rewolucja - bowiem po raz pierwszy w historii handlu to doświadczenie klienta, a nie cena, będzie miało większy wpływ na decyzje zakupowe.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama