Aktualizacja: 27.07.2017 07:23 Publikacja: 26.07.2017 20:26
Foto: 123RF
Choć w Polsce nadal działa ponad 260 tys. sklepów, to z racji dużej liczby małoformatowych placówek nasycenie powierzchnią handlową jest bardzo niskie. Na jedną osobę przypada poniżej 1 mkw., co jest w Europie jednym z najgorszych wyników.
Polskie sklepy kiepsko wypadają też, jeśli chodzi o efektywność sprzedaży. 1 mkw. rocznie generuje średnio poniżej 2,5 tys. euro przychodu, co ponownie plasuje rynek w końcówce klasyfikacji europejskich państw. Jedynie pod względem liczby sklepów Polska jest nadal w czołówce.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas