Reklama
Rozwiń

Nowa IKEA otwiera się w Blue City

Nowy sklep meblowego giganta powstanie w warszawskim centrum handlowym.

Japoński gigant chce Piotra i Pawła? Kto ocali polską sieć

Inwestorzy zainteresowani sklepami sieci już składają oferty wiążące – dowiedziała się „Rzeczpospolita". Potencjalni chętni są nawet w Japonii oraz RPA.

Sprzedaż detaliczna w kwietniu rosła wolniej niż w marcu

Aż cztery niedziele z zamkniętymi sklepami spowodowały, że branża odczuła wyraźnie skutki nowej regulacji.

Dostawca Lidla ukarany przez Inspekcję Pracy. „To były drobne uchybienia"

Inspekcja Pracy zakończyła kontrolę w firmie Jędrzeja C., któremu w styczniu zarzucano nieudzielenie pomocy obywatelce Ukrainy. Lidl zerwie współpracę?

Amazon w ogniu krytyki. „To recepta na autorytaryzm i katastrofa”

Sprzedaż oprogramowania do rozpoznawania twarzy nie spotyka się z ciepłym przyjęciem organizacji chroniących prawa obywatelskie.

Marks & Spencer zamyka kolejne sklepy. Czas na internet

Marks & Spencer zamknie na Wyspach 100 sklepów. Z Polski sieć wycofała się pod koniec lipca zeszłego roku.

Tesco: owoce i warzywa bez terminów przydatności do spożycia

Tesco usuwa terminy przydatności do spożycia ze świeżych owoców i warzyw - pisze brytyjski dziennik "The Telegraph".

Tesco zamyka Tesco Direct. „To była trudna decyzja”

Internetowa sprzedaż nie każdej firmie idzie dobrze. Tesco w Wielkiej Brytanii najwyraźniej nie odniosło sukcesu.

Sklepy muszą zabiegać o klientów wśród seniorów

Osób w wieku 60+ jest już w Polsce 9 mln. Ich siła nabywcza jest o 24 proc. wyższa od reszty społeczeństwa, co czyni z nich atrakcyjnych klientów.

Sukces Adidasa – sprzedał już milion butów ze śmieci

Wyławiane z oceanów plastikowe butelki mogą dostać drugie życie. Adidas robi z nich… obuwie.

56 pracowników Xiaomi zostanie milionerami

Osiem lat temu, jeszcze zanim Xiaomi Corp. sprzedało swój pierwszy smartfon, grupa 56 pracowników zgromadziła 11 milionów dolarów i zainwestowała w ten sta...

Polacy wpadają w szał zakupów

Dwie trzecie konsumentów zapowiada wydawanie więcej pieniędzy niż w minionym roku. Sklepy, planując rozwój, nie mogły liczyć na lepsze informacje.

Świetny pomysł Ikei. "Nie martw się, Harry jest wciąż dostępny"

Ikea znalazła świetny sposób, aby skorzystać na rozgłosie wokół ślubu księcia Harry’ego i Meghan Markle. Post, który opublikowała na Facebooku zdobył ogrom...

Miliardowy biznes złodziei sklepowych. Niemcy się bronią

Właściciele sklepów w Niemczech są bezradni, ilość kradzieży sklepowych jest ogromna. Coraz częściej mają też do czynienia ze zorganizowanymi grupami zagra...

Nie będzie wojny handlowej? USA i Chiny zawarły porozumienie

Chiny i USA porozumiały się ws. zmniejszenia chińskiej nadwyżki w handlu ze Stanami Zjednoczonymi - wynika ze wspólnej deklaracji opublikowanej w państwowy...

Trzy punkty widzenia na nowy NAFTA

Negocjatorzy USA, Kanady i Meksyku nie przedstawili do 17 maja, jak oczekiwano w Waszyngtonie, projektu nowego traktatu NAFTA, aby Kongres USA miał czas go...

Jak zarobić na miłości do zakupów Japończyków

Japończycy wydają w sieci już ponad 100 mld dol. rocznie. Niemal wyłącznie w kraju, ale zagraniczne firmy nie chcą takiej okazji przepuścić. Polskie również

Kostium kąpielowy Gucci, w którym nie wolno pływać. Będzie hit?

Najnowszy model kostiumu kąpielowego firmy Gucci już zniknął ze sklepów. Mimo informacji, że nie nadaje się do kąpieli i pływania. "Nie może mieć stycznośc...

LPP podtrzymuje plan na 2018 rok

Opublikowane dziś wyniki kwartalne największej grupy odzieżowej w kraju skłoniły inwestorów do sprzedaży akcji. Kurs akcji spada.

Cyfrowa rewolucja króluje w handlu

Nowe technologie, sztuczna inteligencja, algorytmy śledzące zachowania klientów są już także wykorzystywane w sklepach tradycyjnych.