Lidl Plus będzie odpowiedzią na kartę Moja Biedronka?

Pojawiają się doniesienia, że polski Lidl pracuje nad własnym programem lojalnościowym.

Aktualizacja: 27.02.2019 18:24 Publikacja: 27.02.2019 16:04

Lidl Plus będzie odpowiedzią na kartę Moja Biedronka?

Foto: Bloomberg

Programy lojalnościowe ma większość dużych sieci handlowych w Polsce. Do tego grona dołączył niedawno Kaufland, który nawiązał współpracę z Payback, a ponad dwa lata temu ostro o lojalność swoich klientów zawalczyła Biedronka. Karta „Moja Biedronka" bije rekordy popularności, nic więc dziwnego, że i konkurenci myślą o poprawie lojalności swoich klientów.

Według serwisu wiadomościhandlowe.pl nad własnym programem lojalnościowym pracuje Lidl Polska. Ma on być połączony z aplikacją mobilną. Polski program lojalnościowy Lidla ma być podobny do tego, jaki funkcjonuje w Niemczech, Austrii czy Danii. Serwis wiadomoscihandlowe.pl miał okazję przetestować aplikację Lidl Plus, która jednak nie jest jeszcze szeroko dostępna. Jeżeli system będzie działać podobnie, jak w Niemczech, to aplikacja Lidla będzie umożliwiać niewielkie rabaty na co dzień (wystarczy pokazać kod z aplikacji przy kasie) oraz korzystanie z promocji, które będzie można aktywować w aplikacji.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał