Reklama
Rozwiń
Reklama

Lidl Plus będzie odpowiedzią na kartę Moja Biedronka?

Pojawiają się doniesienia, że polski Lidl pracuje nad własnym programem lojalnościowym.

Aktualizacja: 27.02.2019 18:24 Publikacja: 27.02.2019 16:04

Lidl Plus będzie odpowiedzią na kartę Moja Biedronka?

Foto: Bloomberg

Programy lojalnościowe ma większość dużych sieci handlowych w Polsce. Do tego grona dołączył niedawno Kaufland, który nawiązał współpracę z Payback, a ponad dwa lata temu ostro o lojalność swoich klientów zawalczyła Biedronka. Karta „Moja Biedronka" bije rekordy popularności, nic więc dziwnego, że i konkurenci myślą o poprawie lojalności swoich klientów.

Według serwisu wiadomościhandlowe.pl nad własnym programem lojalnościowym pracuje Lidl Polska. Ma on być połączony z aplikacją mobilną. Polski program lojalnościowy Lidla ma być podobny do tego, jaki funkcjonuje w Niemczech, Austrii czy Danii. Serwis wiadomoscihandlowe.pl miał okazję przetestować aplikację Lidl Plus, która jednak nie jest jeszcze szeroko dostępna. Jeżeli system będzie działać podobnie, jak w Niemczech, to aplikacja Lidla będzie umożliwiać niewielkie rabaty na co dzień (wystarczy pokazać kod z aplikacji przy kasie) oraz korzystanie z promocji, które będzie można aktywować w aplikacji.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama