Reklama
Rozwiń

Trudny początek negocjacji Unii z Londynem

Według Michela Barniera, istnieją poważne różnice zdań Unii i W. Brytanii o przyszłych stosunkach, ale umowa jest możliwa. Rzecznik rządu w Londynie stwier...

Allegro walczy z oszustami działającymi "na koronawirusa"

Serwis podobnie jak Amazon blokuje oferty, na których sprzedawcy znacznie zawyżają ceny np. masek ochronnych.

Są hipermarkety ze wzrostem sprzedaży

Mimo ogromnych kłopotów Tesco, konkurencja w największych formatach radzi sobie całkiem nieźle.

W sklepach bez paniki, towar jest

Puste półki w sklepach to margines, Polacy nie ruszyli na masowe zakupy w obawie przed epidemią. Sytuacja może się jednak zmienić.

Zalando chce być modowym Netfliksem

Jeszcze w tym roku na platformie Zalando ma ruszyć sklep z używaną odzieżą. To trend, który coraz mocniej zarysowuje się w branży handlowej. Jednocześnie f...

Ikea wraca do papierowego katalogu

Po pół roku od rezygnacji z jego druku znane wszystkim katalogi szwedzkiej sieci wracają.

Carrefour stawia na małe sklepy

Od początku roku sieć otworzyła 10 sklepów w formacie franczyzowym i planuje kolejne. W Warszawie ruszyły cztery nowe sklepy jednego dnia.

Piotr i Paweł zbliża się do układu. Wierzyciele są na tak

Jeszcze w marcu sąd zdecyduje, czy zaakceptuje układ trzech spółek z Grupy Piotr i Paweł.

W Lidlu będzie coraz mniej folii. Sieć wprowadza wielorazowe woreczki

To kolejna sieć handlowa wprowadza wielorazowe woreczki do ważenia owoców i warzyw zamiast plastikowych.

Koronawirus: Amazon usuwa z oferty fałszywe leki i artykuły z zawyżonymi cenami

Amazon zablokował sprzedaż ponad miliona specyfików, których sprzedawcy zapewniali, że chronią one przed koronawirusem, a nawet je leczą. Platforma zdecydo...

Reklama
Reklama

Chcieli zarobić na epidemii koronawirusa. UOKiK chce zawiadomić ABW

UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie nieuczciwych działań hurtowni wobec szpitali

To koniec sieci Real?

Sieć Real była kiedyś potęgą zarówno na swoim ojczystym rynku - w Niemczech, jak i w Polsce. Jej historia jednak chyli się ku końcowi.

Tesco znika z Chin. Kolejna wizerunkowa porażka sieci

Brytyjski koncern ponosi kolejną wizerunkową klęskę i decyduje się na sprzedaż swoich sklepów. Polska może być kolejnym rynkiem, z którego zniknie.

Polacy ruszyli po ekspresy, kawa rozpuszczalna traci rynek

W 2019 r. sprzedało się w Polsce blisko 500 tys. ekspresów, a kawę w ziarnach kupuje już 30 proc. gospodarstw domowych.

Negocjacje: Londyn idzie na zderzenie z Brukselą

Władze brytyjskie ogłosiły mandat negocjacyjny na rozmowy z Unią o nowym traktacie handlowym, co oznacza wejście na kolizyjny kurs z Brukselą, bo chcą zach...

Ikea zmniejszyła emisje dwutlenku węgla. Po raz pierwszy w historii

Działalność Ikei na rzecz zmniejszenia śladu węglowego przynoszą efekty. W minionym roku koncern zmniejszył znacząco emisje dwutlenku węgla w swoim łańcuch...

Lidl będzie teraz sprzedawać telewizory

Od 2 marca we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska dostępne będą telewizory marki Toshiba. To pierwsza tego typu oferta w sieci dyskontowej

Odzież sportowa eksportowym hitem

Polska jest już wśród kilkunastu największych eksporterów odzieży na świecie, a zagraniczna sprzedaż wciąż rośnie. Zwłaszcza ubrań sportowych i puchowych o...

Tupperware ma kłopoty. Akcje na giełdzie straciły połowę wartości

Tupperware od 75 lat produkuje i sprzedaje plastikowe naczynia i pojemniki, które są w niemal każdym amerykańskim domu. Niestety firma ma poważne kłopoty:...

Media Expert chce mieć 500 sklepów

Lider sprzedaży elektroniki w Polsce chce zrealizować ten cel już w tym roku.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama