Wciąż jest szansa na fuzję LVMH i Tiffany?

Komisja Europejska wyraziła zgodę na kupno amerykańskiej firmy jubilerskiej Tiffany przez francuską grupę artykułów luksusowych LVMH. Amerykanie mają już w...

Rekord promocji, a te największe przed nami

Już niemal połowa sprzedaży w polskich sklepach odbywa się w ramach akcji promocyjnych. Pandemia trend ten wciąż nakręca i zmusza firmy do korzystania z no...

Luksusowy potentat na sprzedaż

Spółka prowadząca sklepy stacjonarne oraz internetowy Moliera 2 jest na sprzedaż – wynika z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej". To jeden z liderów...

Polskie sklepy ruszają na wojnę z Chińczykami

Firmy chcą uświadamiać klientów, ile ryzykują, kupując w Azji towary bez badań, oraz ile na tym traci polski budżet. To co najmniej 2 mld zł rocznie, a lic...

GAP zamyka mnóstwo sklepów w Europie. Duże straty przez pandemię

GAP zamyka wszystkie swoje firmowe sklepy w Europie. Do lipca 2021 r. ma zniknąć ponad 120 sklepów.

Pierwsza ważna umowa Wielkiej Brytanii z Japonią

Wielka Brytania i Japonia podpisały w Tokio porozumienie o wolnym handlu. Pierwszą ważną umowę Londynu po wyjściu z Unii.

Zakupy w pandemii: lalki, detergenty, kampery

Pandemia zmieniła radykalnie zwyczaje dotyczące zakupów. W ostatnich miesiącach konsumenci chwytali wszystko, co uważali za konieczne: od ściereczek dezynf...

Lalka Barbie wraca i to w dobrym stylu

Mattel, producent lalek Barbie i innych zabawek osiągnął wzrost przychodów w trzecim kwartale roku. Wszystko dzięki pandemii. Rodzice kupują dzieciom coraz...

Bruksela chce nowych ceł zaporowych dla Rosji

Komisja Europejska opublikowała w piątek 435-stronicowy raport na temat „wywołanych przez rząd, znaczących zakłóceń mechanizmów rynkowych w rosyjskiej gosp...

Coca-Cola robi porządki. Pozbywa się 200 nierentownych marek

Coca-Cola żegna się z 200 markami. To połowa jej portfolio - informuje CNN.

UNCTAD równie pesymistyczna jak WTO

Wartość światowego handlu w tym roku zmaleje o 7-9 proc. mimo słabego odbicia w III kwartale przez gospodarkę Chin — ocenia Konferencja NZ ds. Handlu i Roz...

Adidas prawdopodobnie rozważa sprzedaż Reeboka

Adidas chce sprzedać swoją markę Reebok przed marcem 2021 roku - twierdzi niemiecki "Manager Magazin".

Sklepy z maseczkami podbijają centra handlowe w USA

Kryzys wywołany pandemią to nie tylko problemy, to także szansa.

Pandemia nie psuje nastrojów kupujących online

90 proc. odwiedzających e-sklepy chce zwiększyć aktywność zakupową w trakcie nadchodzącego Black Friday. Do skorzystania z przecen nie zniechęci nas epidemia.

Polacy wcale nie chcą oszczędzać w pandemii

Ponad 60 proc. Polaków uważa, że w ostatnim czasie poziom ich wydatków nie uległ zmianie.

Covid uderza w handel

Aż o 10 proc. zmalała z tygodnia na tydzień liczba wizyt w galeriach. To trend widoczny od początku października. Właścicieli niepokoją godziny dla seniorów.

Zakupy coraz tańsze, ale nie w sklepach internetowych

We wrześniu ceny podstawowych produktów spożywczych i chemicznych spadły. Przynajmniej w stacjonarnych sklepach.

Spontaniczny lockdown: w sklepach mniej klientów

Do końca września centra handlowe mozolnie odrabiały straty z wiosny. W październiku liczba wizyt klientów gwałtownie spadła. Wystraszeni pandemią konsumen...

Jak rozpoznać, który produkt jest rodzimy

Już 91 proc. Polaków zapewnia o swej gotowości do wybierania krajowych produktów – zwłaszcza przy zakupach żywności. Problem w tym, że nie zawsze wiemy, cz...

Rośnie sprzedaż biżuterii. Zamożni zmienili strukturę wydatków

Konsumpcja zamożnej części społeczeństwa zmieniła kierunek. Na popularności zyskuje luksusowa biżuteria.